“KUNTUG‘MUSH” DOSTONINING O‘QITILISHI
Main Article Content
Аннотация:
Mazkur maqolada “Kuntug‘mish” xalq dostonining maktab darsliklarida o‘qitish metodikasi tahlil qilinadi. Unda dostonning mazmuni, badiiy xususiyatlari, obrazlar tizimi va undagi milliy qadriyatlarning o‘quvchilarga yetkazilish usullari ko‘rib chiqiladi. Maqolada shuningdek, dostonni o‘qitishda interfaol metodlardan foydalanish, rolli o‘yinlar, matn tahlili, savol-javoblar, guruhlarda ishlash kabi samarali yondashuvlar haqida fikr yuritiladi. Doston orqali o‘quvchilarda vatanparvarlik, jasorat, sadoqat kabi tuyg‘ularni shakllantirish, xalq og‘zaki ijodining o‘rni va ahamiyatini anglatish asosiy maqsad sifatida belgilanadi. Ishda shuningdek, darsliklardagi topshiriqlar tahlil qilinib, ularni yanada takomillashtirish bo‘yicha tavsiyalar beriladi.
Article Details
Как цитировать:
Библиографические ссылки:
Asqarova A. va boshq. Adabiyot: 8-sinf uchun darslik. – Toshkent: G‘afur G‘ulom nomidagi adabiyot va san’at nashriyoti, 2019. – 256 b.
Kuntug‘mish: Doston / nashrga tayyorlovchi: M. Islomov. – Toshkent: G‘afur G‘ulom nomidagi adabiyot va san’at nashriyoti, 1975. – 264 b.
Mirzayev T., Turdimov Sh., Jo‘rayev M., Eshonqulov J., Tilavov A. O‘zbek folklori: darslik. – Toshkent: Fan, 2021. – 368 b.
Tohirova M. “Kuntug‘mish” dostonining millat ruhiyatini aks ettirishdagi o‘rni // Zamonaviy fan va ta’lim yangiliklari: xalqaro ilmiy jurnal, 2024.