UMUM O’RTA TA’LIM MAKTABLARI JISMONIY TARBIYA O‘QITUVCHILARINI KASBIY KOMPETENTLIGINI RIVOJLANTIRISH

Main Article Content

Matvapaev Azizbek G‘oyibnazar o‘g‘li

Аннотация:

Bu maqolada bo‘lg‘usi umum o’rtata’lim maktablari jismoniy tarbiya o‘qituvchilarining kasbiy kompetentligi, kognitiv kompetensiyalari avtometodik tarkibi orqali edukologik integratsion rivojlantirish uchun o‘rgatish tizimini pedagogik asoslari va kreativ yondashuv qobiliyatini oshirish imkonini beruvchi ma’lumotlar berilgan.

Article Details

Как цитировать:

Matvapaev , A. . (2022). UMUM O’RTA TA’LIM MAKTABLARI JISMONIY TARBIYA O‘QITUVCHILARINI KASBIY KOMPETENTLIGINI RIVOJLANTIRISH. Евразийский журнал академических исследований, 2(12), 925–929. извлечено от https://in-academy.uz/index.php/ejar/article/view/6449

Библиографические ссылки:

Рахимов О.Д., О.М.Турғунов, Қ.О.Мустафаев, Ҳ.Ж.Рўзиев Замонавий таълим технологиялари. Ўқув қўлланма. Тошкент – 2012 й, -111 б.

Эшмаматов И. А. “Замонавий ахборот технологиялари муҳитида педагогларнинг ахборот-коммуникатив компетентлигини ривожлантиришнинг назарий педагогик асосларини шакллантириш” 13.00.01 – Педагогика назарияси. Педагогика таълимотлар тарихи. Педагогика фанлари бўйича фалсафа доктори (PhD) диссертатсияси автореферати. Тошкент – 2018 й, -48 б

Холодов Ж.К., Кузнесов Б.C. Теория и методика физического воспитания и спорта: Учеб. пособие для студ. высш. учеб. заведений. - М.:Издательский центр «Академия», 2000. - 480 с.;

Матвеев Л.П. Теория и методика физической культуры. – М.:Физкультура и спорт, 2000. – 331 с.; Железняк Ю.Д. Теория и методика обучения предмету «Физическая культура»: Учеб. пособие для студ. высш. пед. учеб. Заведений /Ю.Д.Железняк, В. М. Минбулатов. — М.: Издательский центр «Академия», 2004. — 272 с.;

Платонов В.Н. Адаптатция в спорте. - Киев, 2013. — 216 с..

A.Victor, L.Dias Teaching and Learning with Mobile Devices in the 21st Century Digital World: Benefits and Challenges. // European Journal of Multidisciplinary Studies.- 2017. Volume 2, Issue 5. P-339-344.

B.J.Retos Uoportunidades de la tecnología móvil en la educación física. Challenges and opportunities of mobile technology in physical education. Retos: nuevas tendencias en educación física, deporte y recreación. 2020.www.researchgate.net/publication/334625774.

D.Parsons The Future of Mobile Learning and Implications for

Education and Training, Chapter: 16. Publisher: Commonwealth of Learning Press. 217-229 pp. (2014).

P.Yang, H.Xue Research and application of mobile teaching platform. IOP Conf. Series: Journal of Physics: Conf. Series 887 (2017) Beijing Polytechnic, Beijing., P.Aubusson, S.Schuck, K.Burden Mobile learning for teacher professional learning: benefits, obstacles and issues, ALT-J, 2009.-P.233-247.,

J. Wishart Use of mobile technology for teacher training. In Mobile learning: Transforming the delivery of education and training, ed. M. Ally, 2009. –P.265–278.

Edmonton, Canada: Athabasca University Press., P.Palička, L.Jakubec, J.Zvoníček. Mobile apps that support physical activities and the potential of these applications in physical education at school. 10th INSHS International Christmas Sport Scientific Conference, International Network of Sport and Health Science.

Szombathely, Hungary. Volume 11. 2016. S176.

I.M.Poluliashchenko. (2020) Professional Training of Future

Teachers of Physical Culture as an Important Component of Patriotic Education. International Journal of Innovative Technologies in Social Science. 6(27). doi: 10.31435/rsglobal_ijitss/30092020/7175.