ABSTRAKT TUSHUNCHALARNI TUSHUNTIRISHDA VIZUALIZATSIYANING ROLI

Main Article Content

Аннотация:

Mazkur maqolada matematika fanida abstrakt tushunchalarni tushuntirish jarayonida vizualizatsiyaning roli tahlil qilinadi. O‘quvchilarning mavzuni tushunish darajasini oshirish, qiziqishlarini orttirish va mantiqiy fikrlash qobiliyatlarini rivojlantirishda turli grafik, diagramma, jadvallar va interaktiv texnologiyalardan foydalanish usullari bayon etiladi. Shuningdek, vizualizatsiya o‘quv jarayonida mavhum tushunchalarni konkretlashtirishga yordam berishi, pedagoglarning o‘quv materialini taqdim etish sifatini oshirishdagi o‘rni ham ko‘rib chiqiladi. Maqolada zamonaviy raqamli vositalar va ularning samaradorligi haqida fikr yuritiladi.

Article Details

Как цитировать:

Ruziyeva , M. (2025). ABSTRAKT TUSHUNCHALARNI TUSHUNTIRISHDA VIZUALIZATSIYANING ROLI. Наука и инновация, 3(2), 12–14. извлечено от https://in-academy.uz/index.php/si/article/view/43476

Библиографические ссылки:

Qosimov B., Musurmonova O., Saidova N. Matematika o‘qitish metodikasi. Toshkent: O‘zbekiston Milliy Ensiklopediyasi, 2018.

Jo‘rayev U. Matematika darslarida innovatsion texnologiyalar. Toshkent: Fan va texnologiya, 2020.

Rashidov I. Matematika o‘qitish jarayonida axborot texnologiyalaridan foydalanish. Samarqand: Zarafshon, 2019.

To‘raqulov A. Matematika ta’limida vizual vositalarning samaradorligi. Toshkent: Yangi asr avlodi, 2021.

Norbo‘tayev H. Didaktik materiallar va ularning ta’lim jarayonidagi o‘rni. Buxoro: BuxDU nashriyoti, 2017.