BOSHLANG‘ICH SINFLARDA FANLARARO ALOQADORLIKNI AMALGA OSHIRISH IMKONIYATLARI
Main Article Content
Аннотация:
Uzluksiz ta’lim sifatini va ilm-fan natijadorligini oshirishning asosiy shartlaridan biri - bu turdosh fanlarning yutuqlaridan samarali ravishda foydalanib, fanlararo bog’lanishlarni amalda qo’llash orqali yuqori natijaga erishishdir. Fanlararo aloqadorlik ta’lim berishning yangi jihatlarini namoyon qilishga, fanlararo bilimlarni o’zlashtirish darajasiga ta’sir qiladi va ta’limni tashkil qiluvchilari-mazmun, shakl, usul va vositalarni yagona holda umumlashtiradi.
Article Details
Как цитировать:
Библиографические ссылки:
Xasanov A. A. Ўқитиш жараёнида фанлараро алоқадорликни амалга оширишнинг психологик-педагогик асослари.Таълим психологияси. 9-14 bet.
Кулагин П.Г. Межпредметные связи в процессе обучения. – М.: «Просвещение»,1981. –С. 96.
Максимова В.Н. Межпредметные связи в процессе обучения. - М: «Просвещение», 1988. –С. 91.
Усова А.В. Межпредметные связи в преподавании основ наук в школе. - Челя бинск: Изд. ЧПТУ «Факел», 1996. –С. 10-20.
Babayeva M.A. Kompetensiyaviy yondashuvda o’quv fanlari
integratsiyasining ahamiyati. Toshkent davlat pedagogika universiteti. Ilmiy axborotlari ilmiy-nazariy jurnali. 5-son, 2022 yil. B.328-334. ISSN 2181-9580.