MAKTAB RAHBARLARINING PSIXOLOGIK BILIMLARINI RIVOJLANTIRISH

Main Article Content

Аннотация:

Maktab rahbarlari (psixologlar, pedagoglar, o'quvchi rahbarlari) ta'lim tizimida muhim rol o'ynaydi. Ularning psixologik bilimlari o'quvchilarning ruhiy va emosional rivojlanishiga, shuningdek, pedagogik muhitni ijobiy tarzda boshqarishga yordam beradi.

Article Details

Как цитировать:

Talabayev , U. . (2025). MAKTAB RAHBARLARINING PSIXOLOGIK BILIMLARINI RIVOJLANTIRISH. Наука и инновация, 3(2), 107–109. извлечено от https://in-academy.uz/index.php/si/article/view/44070

Библиографические ссылки:

Rustamov, L. (2022). IMPLEMENTATION OF A PERSON-ORIENTED APPROACH IN PROFESSIONAL ACTIVITIES OF STUDENTS. Science and Innovation, 1(8), 1259-1262.

Абдуллаева, Б. С., & Рустамов, Л. Х. (2013). ПЕДАГОГИЧЕСКОЕ МОДЕЛИРОВАНИЕ КАК ФАКТОР РАЗВИТИЯ БУДУЩИХ ПЕДАГОГОВ В СИСТЕМЕ ОБРАЗОВАНИЯ. SCIENCE AND WORLD, 103.

Rustamov, L. K. (2023). SYSTEMATIZATION OF CONTINUOUS PEDAGOGICAL PRACTICE. Oriental Journal of Education, 3(03), 57-60.

Рустамов, Л. Х., & Набижанов, Ш. М. (2021). ФОРМИРОВАНИЕ ФИЗИЧЕСКОЙ КУЛЬТУРЫ СТУДЕНТОВ В ОБРАЗОВАТЕЛЬНОМ ПРОЦЕССЕ. POLISH SCIENCE JOURNAL, 441.

Рустамов, Л. Х., & Талабаев, У. Р. (2021). ТЕХНОЛОГИЯ ДИФФЕРЕНЦИРОВАННОГО ФИЗКУЛЬТУРНОГО ОБРАЗОВАНИЯ. MODERN SCIENTIFIC CHALLENGES AND TRENDS, 245.