BO‘LAJAK JISMONIY TARBIYA O‘QITUVCHILARIDA KASBIY VA JISMONIY SIFATLARNI RIVOJLANTIRISH
Main Article Content
Аннотация:
Jismoniy tarbiya o‘qituvchisi – bu nafaqat jismoniy faollikni targ‘ib qiluvchi, balki o‘quvchilarga sog‘lom turmush tarzini singdiradigan va ularning jismoniy rivojlanishini nazorat qiluvchi mutaxassisdir. Shu bois, bo‘lajak jismoniy tarbiya o‘qituvchisi o‘zining kasbiy va jismoniy sifatlarini rivojlantirishga alohida e’tibor qaratishi zarur. O‘qituvchining yuqori darajadagi professional kompetensiyalari, mustahkam jismoniy tayyorgarligi va yetuk shaxsiy sifatlari nafaqat uning o‘quvchilariga ta’sir qilish imkoniyatlarini kengaytiradi, balki o‘zining pedagogik muvaffaqiyatlarini ham ta’minlaydi.
Article Details
Как цитировать:
Библиографические ссылки:
Рустамов, Л. Х. (2012). Значение педагогической практики в подготовке квалифицированных специалистов в сфере физической культуры и спорта. Молодой ученый, (10), 379-380.
Рустамов, Л. Х. (2013). Источники и этапы развития теории и методики физического воспитания. Педагогика и современность, (3), 69-76.
Рустамов, Л. Х. (2013). Физическая культура и ее влияние на организм человека. In Актуальные вопросы современной науки (pp. 99-103).
Rustamov, L. (2022). IMPLEMENTATION OF A PERSON-ORIENTED APPROACH IN PROFESSIONAL ACTIVITIES OF STUDENTS. Science and Innovation, 1(8), 1259-1262.
Rustamov, L. (2022). TALABALARNING KASBIY FAOLIYATLARIDA SHAXSGA YOʻNALTIRILGAN YONDASHUVNI AMALGA OSHIRISH. Science and innovation, 1(B8), 1259-1262.
Абдуллаева, Б. С., & Рустамов, Л. Х. (2013). ПЕДАГОГИЧЕСКОЕ МОДЕЛИРОВАНИЕ КАК ФАКТОР РАЗВИТИЯ БУДУЩИХ ПЕДАГОГОВ В СИСТЕМЕ ОБРАЗОВАНИЯ. SCIENCE AND WORLD, 103.
Rustamov, L. K. (2023). SYSTEMATIZATION OF CONTINUOUS PEDAGOGICAL PRACTICE. Oriental Journal of Education, 3(03), 57-60.
Рустамов, Л. Х., & Набижанов, Ш. М. (2021). ФОРМИРОВАНИЕ ФИЗИЧЕСКОЙ КУЛЬТУРЫ СТУДЕНТОВ В ОБРАЗОВАТЕЛЬНОМ ПРОЦЕССЕ. POLISH SCIENCE JOURNAL, 441.
Рустамов, Л. Х., & Талабаев, У. Р. (2021). ТЕХНОЛОГИЯ ДИФФЕРЕНЦИРОВАННОГО ФИЗКУЛЬТУРНОГО ОБРАЗОВАНИЯ. MODERN SCIENTIFIC CHALLENGES AND TRENDS, 245.