RAQAMLI TRANSFORMATSIYA SHAROITIDA TA’LIM SIFATINI BAHOLASHNING AHAMIYATI

Main Article Content

Аннотация:

Ushbu maqolada raqamli ta’lim muhitida ta’lim olayotgan talabalarning ta’lim sifat baholash ko‘nikmalarini rivojlantirish modeli tamoyillari yoritilgan. Bundan tashqari, muallif tomonidan talabalarning dars mashg‘ulotlarini tashkil etishda ta’lim tizimi sifatini oshirish strukturasi namuna sifatida ishlab chiqilgan. Ta'lim sifatining tarkibiy qismlari va ularning o‘zaro bog‘liqligi uchta asosiy komponenti, natija sifati, jarayon sifati, sharoitlar sifati haqida ma’lumot berilgan.

Article Details

Как цитировать:

Hamrayeva, G. (2025). RAQAMLI TRANSFORMATSIYA SHAROITIDA TA’LIM SIFATINI BAHOLASHNING AHAMIYATI. Наука и инновация, 3(2), 117–120. извлечено от https://in-academy.uz/index.php/si/article/view/44148

Библиографические ссылки:

https://lex.uz/docs/-4500926

Калдыбаев С.К., Бейшеналиев А.Б. Kачество образовательного процесса в структуре качества образования. Успехи современного естествознания. – 2015. – № 7 – С. 90-97

Гегель. Сочинения. Т.14. – М., 1958. – 440 с.

https://en.wikipedia.org/wiki/Georg_Wilhelm_Friedrich_Hegel

https://lex.uz/docs/-4500926

Калдыбаев С.К., Бейшеналиев А.Б. Kачество образовательного процесса в структуре качества образования. Успехи современного естествознания. – 2015. – № 7 – С. 90-97

Гегель. Сочинения. Т.14. – М., 1958. – 440 с.

https://en.wikipedia.org/wiki/Georg_Wilhelm_Friedrich_Hegel