MAKTABGACHA TA’LIM YO’NALISHI TALABALARINI IJODIY FIKRLASHLARINI RIVOJLANTIRISHNINING PEDAGOGIK MEXANIZMLARI
Main Article Content
Аннотация:
tezisda maktabgacha ta'lim o'qituvchilarining kasbiy faoliyatidagi ijodiy tafakkurining o'zgarishi mavzusidagi mahalliy va xorijiy manbalar tahlil qilinadi. Tadqiqotchilar va amaliyotchi o'qituvchilar orasida eng keng tarqalgan 3 yondashuvni shakllantirishga imkon beradigan toifalarga ajratish amalga oshirildi: muammoli vaziyatlarni hal qilish orqali ishlash; atrof-muhit omillariga ta'siri; ijodkorlik bo'yicha treninglar.
Article Details
Как цитировать:
Библиографические ссылки:
Белолуцкая А.К. Многомерность мышления и педагогическая деятельность // Образование и саморазвитие. 2014. № 3. С. 142–148.
Капцов А.В., Колесникова Е.И. Взаимосвязь репрезентаций диалектичности и степени разрешения противоречий в аксиосфере личности. // Вестник Самарской гуманитарной академии. Серия «Психология». 2013. № 1. С. 116–132.
Madraximovich, K. E., & Ruzimovich, Y. J. (2021). Application of Problem-Based Teaching Methods in the Development of Mathematical Thinking Skills of Students. Annals of the Romanian Society for Cell Biology, 43-47.
Khudoynazarov, E. (2023). THEORETICAL FOUNDATIONS OF GROWING LOGICAL THINKING OF ELEMENTARY SCHOOL STUDENTS. International Bulletin of Engineering and Technology, 3(5), 33-37.
Madrakhimovich, K. E. (2023). Didactic Principles of Developing Logical Thinking in Students. New Scientific Trends and Challenges, 97-100.
Худойназаров, Э. М., & Бекметова, З. З. Қ. (2022). ЎҚУВЧИЛАРДА ТАНҚИДИЙ ФИКРЛАШНИ РИВОЖЛАНТИРИШНИНГ ПЕДАГОГИК ВА МЕТОДИК АСОСЛАРИ. Oriental renaissance: Innovative, educational, natural and social sciences, 2(12), 1099-1107.
Эгамберган, Х. М., & Хўжаниёзова, Ш. Б. (2023). АЛ-ХОРАЗМИЙ-БАРЧА ЗАМОНЛАРНИНГ ЭНГ УЛУҒ МАТЕМАТИГИ. BOSHQARUV VA ETIKA QOIDALARI ONLAYN ILMIY JURNALI, 3(1), 4-10.
Худойназаров, Э. М., & Авезова, Д. Ғ. Қ. (2023). ИНСОН ФИКРЛАШИНИ РИВОЖЛАНТИРИШНИНГ ДИДАКТИК АСОСЛАРИ. Oriental renaissance: Innovative, educational, natural and social sciences, 3(2), 310-317.
Худойназаров, Э. М., & Авезова, Д. Ғ. Қ. (2023). ЎҚУВЧИЛАРДА МАНТИҚИЙ ФИКРЛАШНИ РИВОЖЛАНТИРИШНИНГ ДИДАКТИК АСОСЛАРИ. Oriental renaissance: Innovative, educational, natural and social sciences, 3(2), 289-297.
Сатлиқов, Ғ. Р., & Худойназаров, Э. М. (2022). ЎҚУВЧИЛАРНИНГ ЎҚУВ-БИЛИШ ФАОЛЛИГИНИ РИВОЖЛАНТИРИШГА ТАЪСИР ЭТУВЧИ МУҲИМ ОМИЛЛАР. Oriental renaissance: Innovative, educational, natural and social sciences, 2(7), 800-805.
Мадрахимович, Э. Х., & Ражабова, С. М. (2022). ЭВРИСТИК МЕТОД ЁРДАМИДА БОШЛАНҒИЧ СИНФ ЎҚУВЧИЛАРИ ЎҚУВ ФАОЛЛИГИНИ ШАКЛЛАНТИРИШ МЕТОДЛАРИ. Academic research in educational sciences, 3(12), 315-323.
Худойназаров, Э. М., & Дўсчанова, М. М. (2022). БОШЛАНҒИЧ ТАЪЛИМДА ЎҚУВЧИЛАРДА ТАЯНЧ КОМПЕТЕНЦИЯЛАРНИ ШАКЛЛАНТИРИШНИНГ НАЗАРИЙ АСОСЛАРИ. Oriental renaissance: Innovative, educational, natural and social sciences, 2(12), 1108-1115.
Xudoynazarov, E. M., Xasanova, D. S. Q., & Rimboyev, N. M. Q. (2022). MATEMATIK BOSHQOTIRMALAR–BOSHLANG‘ICH TA’LIMDA O‘QUVCHILAR O ‘QUV FAOLIYATINI OSHIRISH VOSITASI SIFATIDA. Oriental renaissance: Innovative, educational, natural and social sciences, 2(6), 174-181.
Худойназаров, Э. М. (2020). Устные упражнения как основа формирования и развития деятельности математического мышления у учащихся начальных классов. International scientific review, (LXXI), 93-94.
Худойназаров, Э. М., & Бобожонов, А. Б. СИНФДАН ТАШҚАРИ ИШЛАРДА ЎҚУВЧИЛАРИДА МАНТИҚИЙ ФИКРЛАШНИ РИВОЖЛАНТИРИШНИНГ ИИНОВАЦИОН ЖИҲАТЛАРИ.
Худойназаров, Э. М. (2022). СИНФДАН ТАШҚАРИ ИШЛАР ЎҚУВЧИЛАР МАНТИҚИЙ ФИКРЛАШИНИ РИВОЖЛАНТИРИШ ОМИЛИ СИФАТИДА: https://doi. org/10.53885/edinres. 2022.8. 08.032 Худойназаров Эгамберган Мадрахимович, катта ўқитувчи, Урганч давлат университети. Образование и инновационные исследования международный научно-методический журнал, (8), 207-211.