RAQAMLI RESURSLAR YORDAMIDA INDIVIDUAL TA’LIM YO‘LLARINI SHAKLLANTIRISH

Main Article Content

Аннотация:





Ushbu maqolada raqamli resurslar yordamida individual ta’lim yo‘llarini shakllantirishning nazariy va amaliy jihatlari tahlil qilinadi. Muallif raqamli resurslarning ta’lim jarayonidagi o‘rni, individual yondashuvning ahamiyati, milliy va xalqaro tajribalar, yuzaga kelishi mumkin bo‘lgan muammolar va ularni bartaraf etish yo‘llarini ilmiy asosda ochib beradi. Xulosa qismida esa raqamli resurslar orqali ta’lim sifatini oshirishning istiqbollari va tavsiyalar berilgan. Maqola boshlang‘ich ta’lim sohasida o‘qituvchilar, tadqiqotchilar va ta’lim tashkilotchilari uchun metodik va nazariy qo‘llanma bo‘lib xizmat qiladi.





Article Details

Как цитировать:

Bekbo‘sinova , L. . (2025). RAQAMLI RESURSLAR YORDAMIDA INDIVIDUAL TA’LIM YO‘LLARINI SHAKLLANTIRISH. Журнал академических исследований нового Узбекистана, 2(6, 2-qism), 23–25. извлечено от https://in-academy.uz/index.php/yoitj/article/view/55411

Библиографические ссылки:

Karimov I.A. “Yuksak ma’naviyat – yengilmas kuch”. Toshkent: Ma’naviyat, 2008.

Nazarova Z.X. “Pedagogik texnologiyalar va pedagogik mahorat”. Toshkent: Fan va texnologiya, 2019.

Abduqodirov A. va boshqalar. “Raqamli texnologiyalar asosida o‘qitish metodikasi”. Toshkent: TDPU, 2020.

Xamidova N. “Zamonaviy ta’lim texnologiyalari”. Toshkent: TDPU, 2022.

UNESCO. “ICT in Education: A Critical Literature Review and Its Implications.” Paris, 2018.

Kozma R.B. (2005). “National Policies that Connect ICT-Based Education Reform to Economic and Social Development.” Human Technology, 1(2).

O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining “Raqamli O‘zbekiston – 2030” strategiyasi.

Maktab.uz, EduMarket va UzEdu onlayn platformalari rasmiy veb-saytlari.

Singapur ta’lim tizimi tajribasi bo‘yicha: Ministry of Education, Singapore – www.moe.gov.sg

OECD (2021). “The State of School Education: One Year into the COVID Pandemic.” OECD Publishing.