ONLAYN INKLYUZIV TA’LIM: IMKONIYATLAR VA XAVF-XATARLAR

Main Article Content

Аннотация:





Ushbu maqolada onlayn inklyuziv ta’limning zamonaviy ta’lim tizimidagi o‘rni, imkoniyatlari va mavjud xavf-xatarlari ilmiy jihatdan tahlil qilinadi. Avvalo, onlayn inklyuziv ta’lim tushunchasi, asosiy tamoyillari, zamonaviy texnologiyalar yordamida ta’lim jarayonini tashkil etishning afzalliklari yoritilgan. Shuningdek, texnik, pedagogik, psixologik va axborot xavfsizligi bilan bog‘liq muammolar tahlil qilinib, ularni bartaraf etish bo‘yicha amaliy tavsiyalar ishlab chiqilgan. Xorijiy tajriba misolida milliy ta’lim tizimida onlayn inklyuziv ta’limni rivojlantirish istiqbollari ko‘rsatib o‘tilgan. Tadqiqot natijalari ushbu sohada mutaxassislar, o‘qituvchilar va ta’lim tashkilotchilari uchun amaliy ahamiyatga ega bo‘lib, inklyuziv ta’limni sifat jihatdan yangi bosqichga olib chiqishga xizmat qiladi.





Article Details

Как цитировать:

Bekbo‘sinova , L. . (2025). ONLAYN INKLYUZIV TA’LIM: IMKONIYATLAR VA XAVF-XATARLAR. Журнал академических исследований нового Узбекистана, 2(6, 2-qism), 26–28. извлечено от https://in-academy.uz/index.php/yoitj/article/view/55413

Библиографические ссылки:

O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining PQ–2959-son qarori “Nogironligi bo‘lgan shaxslar huquqlarini ta’minlash bo‘yicha qo‘shimcha chora-tadbirlar to‘g‘risida”.

Mahmudov N., Yusupov A. va boshqalar. Pedagogika. Toshkent: O‘zbekiston Milliy ensiklopediyasi, 2021.

Xudoyberganova D. X. Inqiroz davrida onlayn ta’limning lingvodidaktik asoslari. Toshkent: Fan, 2020.

UNESCO. Inclusive education: The way of the future. Geneva, 2022.

World Bank. Inclusive Education and Technology: Global Practices and Lessons. Washington, 2021.

Маҳкамова Н., Қурбонов И. Инклюзив таълимда интерфаол усуллар. Тошкент: Илм Зиёси, 2022.

OECD. The Impact of COVID-19 on Education – Insights from Education at a Glance 2020. OECD Publishing.