MAKTABGACHA YOSHDAGI BOLALARDA IJODIY QOBILIYALARNI RIVOJLANTIRISH BOSQICHLARI
Main Article Content
Аннотация:
Maktabgacha yoshdagi bolalarda ijodkorlik tez o‘sib boradi va o‘zgaradi. Uch yoshda bolalar atrof-muhit bilan ko‘proq tajriba o‘tkaza boshlaydi va ramziy o‘yin bilan shug‘ullanadi. To‘rt yoshga kelib, ularning mavhum tushunchalar haqidagi tushunchalari rivojlana boshlaydi va ular ongida g‘oyalar va ob'ektlarni yaxshiroq boshqarishga qodir. Taxminan besh yoshga to‘lgan bolalar odatda murakkab va hayoliy stsenariylarni yaratish uchun turli tajribalar elementlarini birlashtirib, o‘zlarining o‘zini namoyon qilish qobiliyatlarini yaxshilashni boshlaydilar.
Article Details
Как цитировать:
Библиографические ссылки:
M.Akhmetova, Maktabgacha ta'limda bolalar ijodiy faoliyatini rivojlantirish. Pedagogika va psixologiya masalalari, 23(4), 45-52.
T. Kadyrova, Maktabgacha ta'limda ijodiy qobiliyatlarni rivojlantirish metodlari. O‘zbekiston pedagogika jurnali, 12, 78-85.
S.Bakhshiyeva, Bolalarda ijodiy fikrlash va uni rivojlantirishning psixologik asoslari. Bolalar psixologiyasi, 5(2), 134-140.
N.Turaeva, Maktabgacha yoshdagi bolalarning ijodiy qobiliyatlarini rivojlantirishda o‘qituvchining roli. Maktabgacha ta'lim va metodika, 9(1), 102-109.
N.Zaripova, Ijodiy qobiliyatlarni rivojlantirishning nazariy va amaliy asoslari. Pedagogik fanlar, 14, 56-63.
D.Ergasheva, (2020). Maktabgacha yoshdagi bolalarda ijodiy qobiliyatlarni rivojlantirishda o‘quvchi metodikalar. Pedagogika va ta'lim innovatsiyalari, 7(2), 88-94.
N.Toshmatova, va Z.Qodirova, "Ijodkorlik va uning bolalar tarbiyasidagi o‘rni". Maktabgacha ta’lim tadqiqotlari jurnali, –2018, 5(3), 12-18.
O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining farmonlari va qarorlari "Maktabgacha ta’lim tizimini rivojlantirish chora-tadbirlari to‘g‘risida", –2017.
D. Abdullaeva, (2021). Maktabgacha yoshdagi bolalarda ijodkorlik faoliyatini rivojlantirish usullari. Ta’lim va innovatsion tadqiqotlar, –2021, 4(2), 65–70.
З.Каримова, Развитие творческого мышления у детей дошкольного возраста. Педагогика и психология, –2020. №3, 41–45.