PEDAGOGIK KUZATUV MUSIQIY QOBILIYATLARINI ANIQLASHNING SAMARALI USULI
Main Article Content
Аннотация:
Ushbu maqolada musiqiy qobiliyatlarni shakllantirish va baholashda pedagogik kuzatuvning diagnostik vosita sifatidagi o‘rni ko‘rib chiqiladi. Musiqaga moyillik, ritmga sezgirlik, ijodiy ifoda va tinglash madaniyati kabi ko‘rsatkichlar pedagogik jarayonda oddiy nazorat emas, balki tahliliy kuzatuv orqali aniqlanishi mumkinligi asoslanadi. Muallif kuzatuvni rejalashtirish, amalga oshirish va natijalarni baholashda e’tiborga olinishi zarur bo‘lgan metodik jihatlar haqida tavsiyalar beradi.
Article Details
Как цитировать:
Библиографические ссылки:
Российская педагогическая энциклопедия: в 2 т. / гл. ред. В.В. Давыдов. М., 2008.
Непрерывное образование как педагогическая система: сб. науч. тр. / под ред. Н.Н. Нечаева. М., 2009.
Мангер Т.Э. Совершенствование системы непрерывной подготовки специалистов культуры и искусства в многоуровневом вузе. Тамбов, 2006.
Панжиев, К. Б.Узбекские семейные песни и формы их бытования (на материале алла и Бешик туй). Молодой ученый, (48),2017 320-323.
Berdievich, P. Q. Uzbek Seasonal Ceremony. EUROPEAN JOURNAL OF INNOVATION IN NONFORMAL EDUCATION, 2(4), 2022.243-245.
Ibroximjonova, G. A. (2018). CHILDREN''S MUSIC AS A PART OF MUSICAL CULTURE. Экономика и социум, (9 (52), 20-22.
Shukurova, N. G. Computer technology in modern music education. Academic research in educational sciences, 2(2), 2021. 1086-1089
SHUKUROVA, N. G. MUSICAL SCIENCE AND ITS STAGES OF DEVELOPMENT. МОЛОДОЙ УЧЕНЫЙ Учредители: ООО" Издательство Молодой ученый", (48), 2022. 528-530.