C# 10 XUSUSIYATLARI: TILDAGI SO’NGGI YAXSHILANISHLARNI O’RGANISH
Main Article Content
Аннотация:
Microsoft-ning C# dasturlash tilining so'nggi iteratsiyasi bo'lgan C# 10 dasturchilarning unumdorligi va kod ifodaliligini oshirishga qaratilgan ko'plab xususiyatlar va yaxshilanishlarni taqdim etadi. Ushbu maqolada C# 10 tilidagi asosiy qo'shimchalar, jumladan, yozuv tuzilmalari, global foydalanish, fayl nomlari bo'shliqlari va interpolyatsiya qilingan satrlarni yaxshilash ko'rib chiqiladi.
Article Details
Как цитировать:
Библиографические ссылки:
John Paul Mueller. C# 10.0 All-in-One For Dummies. Published by: John Wiley & Sons, Inc., 2022. — 830 с.
A.Troelsen, R.Japikse. Pro C# 8 with .NET Core 3. Foundational Principles and Practices in Programming. Ninth Edition. Apress, 2020. – 1223 с.
А.Васильев. Программирование на С# для начинающих. Основные свидания.: – М.: "Эксмо", 2018. – 592 с.
Фленов М. Е. Библия C#. — 3-е изд., перераб. и доп. — СПб.: БХВ-Петербург, 2016. — 544 с.
Фармонов, Ш., & Камбарова, Д. (2022). КАК ПОМОЧЬ УЧЕНИКАМ РАЗВИТЬ ИНТЕРЕС К УЧЕБЕ. Центральноазиатский журнал образования и инноваций, 1(2), 118-120.
Farmonov, S., & Rahmatjonov, M. (2023). FLUTTER YORDAMIDA PLATFORMALARARO KUTUBXONANI ISHLAB CHIQISH TEXNOLOGIYASI. Центральноазиатский журнал образования и инноваций, 2(6 Part 2), 124-127.
Raxmonjonovich, F. S. (2023). USE OF BLENDED LEARNING TECHNOLOGY IN ORGANIZING INDEPENDENT EDUCATION OF STUDENTS. MATERIALLAR TOʻPLAMI, 352.
Farmonov, S., & Karimova, M. (2023). MODERN METHODS TO DEVELOP MATHEMATICAL THINKING IN SCHOOLCHILDREN. Бюллетень педагогов нового Узбекистана, 1(6 Part 2), 28-38.
Tojiyev, T., Boynazarov, A., & Farmonov, S. (2022). PHARMACOKINETICS IS A DESCRIPTION OF DRUGS AND THEIR BEHAVIOR IN THE HUMAN BODY BY BUILDING A MATHEMATICAL MODEL. Евразийский журнал медицинских и естественных наук, 2(13), 146-149.
Фармонов, Ш., & Хайдарова, С. (2022). Обобщенный метод Бубнова-Галеркина для уравнений с дробно-дифференциальным оператором. Norwegian Journal of Development of the International Science, (99), 10-15.