ПЕДАГОГИКО-ПСИХОЛОГИЧЕСКИЕ ОСОБЕННОСТИ ПОДГОТОВКИ УЧИТЕЛЕЙ НАЧАЛЬНЫХ КЛАССОВ К ИННОВАЦИОННОЙ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ
Main Article Content
Аннотация:
В данной статье рассматриваются вопросы подготовки учителей начальных классов к инновационной профессиональной деятельности, их педагогические и психологические особенности.
Article Details
Как цитировать:
Библиографические ссылки:
Tretyakov P.I., Sennovskiy I.B. Texnologiya modulnogo obucheniya v shkole: Praktiko-oriyentirovannaya monografiya /Pod red. P.I. Tretyakova. M.: Novaya shkola, 2001. - 352 s.
Zamonaviy ta’lim texnologiyalari: mazmuni, loyihalashtirish va amalga oshirish. Ekspres qo‘llanma. -T. 2001. TASIS loyihasi.
Ярашов М. THE IMPORTANCE OF USING DIGITAL TECHNOLOGY IN PRIMARY SCHOOL MATHEMATICS EDUCATION //ЦЕНТР НАУЧНЫХ ПУБЛИКАЦИЙ (buxdu. uz). – 2020. – Т. 10. – №. 9.
Ярашов М. TA’LIM TIZIMIDA RAQAMLI TEXNOLOGIYALARNING OʻRNI //ЦЕНТР НАУЧНЫХ ПУБЛИКАЦИЙ (buxdu. uz). – 2021. – Т. 5. – №. 5.
Ярашов М. BOSHLANGʻICH SINF MATEMATIKA TA’LIMNI RAQAMLI TEXNOLOGIYALAR ORQALI IJODIY TASHKIL ETISH JARAYONI //ЦЕНТР НАУЧНЫХ ПУБЛИКАЦИЙ (buxdu. uz). – 2021. – Т. 5. – №. 5.
YARASHOV M. BOSHLANGʻICH TA’LIM JARAYONIGA RAQAMLI TEXNOLOGIYALARNING TADBIQ ETISH METODIKASI //ЦЕНТР НАУЧНЫХ ПУБЛИКАЦИЙ (buxdu. uz). – 2021. – Т. 8. – №. 8.
YARASHOV M. BOSHLANG’ICH TA’LIMDA XALQARO BAHOLASH TIZIMI //ЦЕНТР НАУЧНЫХ ПУБЛИКАЦИЙ (buxdu. uz). – 2022. – Т. 17. – №. 17.
YARASHOV M. BOSHLANG ‘ICH SINFLARDA FANLARNI O ‘ZARO INTEGRATSIYALASHNING O ‘ZIGA XOS XUSUSIYATLARI //ЦЕНТР НАУЧНЫХ ПУБЛИКАЦИЙ (buxdu. uz). – 2022. – Т. 17. – №. 17.
YARASHOV M. BOSHLANG ‘ICH TA’LIMNING DARS JARAYONLARIGA RAQAMLI TEXNOLOGIYALARNI TADBIQ ETISH VOSITALARI //ЦЕНТР НАУЧНЫХ ПУБЛИКАЦИЙ (buxdu. uz). – 2022. – Т. 15. – №. 15.
Jobirovich, Yarashov Mardon. "TOOLS OF USING DIGITAL TECHNOLOGIES IN PRIMARY EDUCATIONAL COURSES." EUROPEAN JOURNAL OF MODERN MEDICINE AND PRACTICE 2.4 (2022): 119-123.
Jobirovich, Yarashov Mardon. "EFFECTIVENESS OF USING DIGITAL TECHNOLOGIES IN EDUCATIONAL SYSTEM." EUROPEAN JOURNAL OF MODERN MEDICINE AND PRACTICE 2.4 (2022): 124-128.