TA’LIM MENEJMENTIDA “STRUKTURAVIY BOSHQARUV” TUSHUNCHASINING MOHIYATI VA TASHKILIY TURLARI

Main Article Content

Аннотация:

Ushbu maqolada maktabgacha ta’lim tizimi sifati va samaradorligini ta’minlash omillari, ularning mazmuni, mohiyati va ahamiyati, shuningdek, ta’lim menejmentida “strukturaviy boshqaruv” tushunchasining mohiyativa tashkiliy turlari haqida ma’lumotlar yoritib berilgan.

Article Details

Как цитировать:

Olimjonova, O. X. (2025). TA’LIM MENEJMENTIDA “STRUKTURAVIY BOSHQARUV” TUSHUNCHASINING MOHIYATI VA TASHKILIY TURLARI. Инновационные исследования в современном мире: теория и практика, 4(1), 16–19. извлечено от https://in-academy.uz/index.php/zdit/article/view/42623

Библиографические ссылки:

Р.Х.Джураев ва С.Т.Турғунов. Таълим менежменти. Т.: “VORIS-NASHRIYOT”, 2006 йил. 9-б

Файзуллаева Н.С., Гулбоев К.Р. таълим тизимида стратегик бошқарувнинг амалий жиҳатлари // “Иқтисодиёт ва инновацион технологиялар” илмий электрон журнали. № 5, июль, 2012 йил

https://iqtisodiyot.tsue.uz/sites/default/files/maqolalar/Fayzullayeva_Gulboyev.pdf

Toporovskiy V.P. Integrativnыy podxod k formirovaniyu upravlencheskoy kompetentnosti direktora razvivayuщeysya shkolы: Dis. ... d-ra ped. nauk. – SPb., 2002. – 331 s.

Xo‘jaev A.A., Xeyki Lentinin. O‘zbekiston o‘rta maxsus, kasb-hunar ta’limi tizimida boshqarish samaradorligini oshirish yo‘llari. – Toshkent, 2001. – 126 b.

Makarov S. Menedjer za rabotoy. – M.: Molodaya gvardiya, 1989. – 239 s.