UMUMTA’LIM MAKTABLARIDA VOKAL VA JAMOA BO’LIB KUYLASH MALAKALARI MAZMUNI VA MOHIYATI

Main Article Content

Аннотация:

Bugungi kunda musiqa tarbiyasi oldiga qoʻyilgan vazifalar oʻquvchi-yoshlarda barcha musiqiy qobiliyatlarini oʻstirish, ijodiy intilishga ragʻbatlantirish, hayotga ongli va ijodiy munosatda boʻlish hususiyatlarini tarbiyalashni takozo etadi.  Shu sababli bolalar bogʻchasidan, umumtaʻlim maktablarida 1- sinfdan boshlab bolalarda eng avvalo musiqaga qiziqish uygʻotish, vokal va jamoa bo’lib kuylash malakalarini shakillantirish, milliy xalq qoʻshiqlarini oʻrgatish, musiqa asarlari tilini tushunish, musiqa asarlarini ongli idrok etish, unda emotsional, badiiy zavq olishga oʻrgatish eng dolzarb vazifalardan qilib qoʻyildi. Mazkur maqola bolalar musiqa va san’ at maktablarida vokal va jamoa bo‘lib kuylash malakalarini mazmun va mohiyati haqida ma’lumot beradi.

Article Details

Как цитировать:

Rahmonova , O., & Haqqulov , S. (2025). UMUMTA’LIM MAKTABLARIDA VOKAL VA JAMOA BO’LIB KUYLASH MALAKALARI MAZMUNI VA MOHIYATI. Педагогика и психология в современном мире: теоретические и практические исследования, 4(7), 82–85. извлечено от https://in-academy.uz/index.php/zdpp/article/view/49138

Библиографические ссылки:

O.A. Shodiyeva “To‘garaklarni tashkil etish” o‘quv qo‘llanma. SamDU., 2023.

R.N.Muxitdinova. “Xorshunoslik”. Toshkent. DTPU. 2008-yil

Sh.Ro’ziyev “Xorshunoslik”

B. V. Shomahmudova “Xor lug’ati”Toshkent-2009 yil

B.V.Shomahmudova “Xor fanlarini o’qitish metodikasi” Toshkent-2012 yil