FIZIKA VA UNING FANLARARO INTEGRATSIYASI
Main Article Content
Аннотация:
Maqolada fizika fanini o‘qitish jarayonida, fanlararo aloqalarni qo’llash asosida darslarni tashkil qilish hamda o‘rganilayotgan mavzu bo‘yicha talabalarning mustaqil va ijodiy ishlarini rivojlantirishga imkon beradigan fanlararo integratsiyasidan foydalanish yordamida, ularda darslik, ilmiy ommabop va qo‘shimcha adabiyotlar bilan mustaqil ishlash ko‘nikmalari, ijodiy va mustaqil fikrlash qobiliyatlarini rivojlantirishi hamda ushbu jarayonning avzalliklari haqida so‘z yuritiladi.
Article Details
Как цитировать:
Библиографические ссылки:
O’zbekiston Respublikasining «Ta‘lim to’g’risida»gi qonuni.
O’zbekiston Respublikasi Prezidentining «Istiqbolli yosh pedagog va ilmiy kadrlarning malakasini oshirish «Iste‘dod» jamg’armasi faoliyatini yanada takomillashtirish to’g’risida» 2017 yil 27 iyulda O’zbekiston Respublikasi Prezidentining PF-5121-son Farmoni.
Sayidaxmedov N.S., Indiaminov N.N. Pedagogik mahorat va pedagogik texnologiya. –Toshkent.: ―Fan va texnologiya, 2014.
Quvondiqov O.Q., Rajabov R.M., Eshmirzaeva M., Xolmurodov S. Analogiya va uni fizikani o’qitishdagi o’rni. // fizika, matematika va informatika 2014 y, № 2.
Quvondiqov E. O. Pedagogik sinergetika asoslari. Samarqand. 2007. SamDU nashri.
Quvondiqov O.Q., Fizika o’qitishda innovatsion texnologiyalardan foydalanish uslubiyati. O’quv qo’llanma. Sam- 2021.
www.ziyonet.uz.
www.edu.uz.
www.pedagog.uz.