ФАНЛАРАРО ИНТЕГРАЦИЯ ТУШУНЧАСИ ВА ТАЪЛИМ ЖАРАЁНИДАГИ ЎРНИ

Main Article Content

Аннотация:

Ушбу мақола, ўқувчиларда жонсиз ва тирик табиат тўғрисида яхлит тасаввурни шакллантириш контекстида ўқув дастурлари мазмунининг умумий таҳлили, олий таълим ва умумтаълим муассасаларида физика фанини бошқа фанлар билан интеграциялашган ҳолда ўқитиш яхши натижа бериши келтирилган. Аниқланган муаммоларни ҳал қилишнинг энг самарали йўналишлари кўриб чиқилади. Интеграциялашган таълим асосида физика, биология ва бошка фанларини ўзаро боғлиқ ва бир-бирини тўлдириб ўтиш мумкинлиги тушунтирилади.

Article Details

Как цитировать:

Баротов , М. ., Иногамова , Д. ., & Ҳикматова, Н. . (2022). ФАНЛАРАРО ИНТЕГРАЦИЯ ТУШУНЧАСИ ВА ТАЪЛИМ ЖАРАЁНИДАГИ ЎРНИ. Евразийский журнал математической теории и компьютерных наук, 2(12), 41–48. извлечено от https://in-academy.uz/index.php/EJMTCS/article/view/5910

Библиографические ссылки:

. Мирзиёев Ш.М. Ўзбекистон Республикасининг сайланган Президентининг Ўзбекистон Республикаси Конституцияси қабул қилинганининг 24 йиллигига бағишланган маърузаси // Қонун устиворлиги ва инсон манфатларини таъминлаш – юрт тараққиёти ва ҳалқ фаровонлигининг гарови. –Т. Ҳалқ сўзи, 2016 йил 7 декабрь. [2]. Ўзбекистон Республикасининг “Таълим тўғрисида”ги Қонуни // Олий таълим Меёрий ҳужжатлари. / Акаемик Ғуломов С.С. тахрири остида. – Т.: “Шарқ”, 2001 й. (“Таълим тўғрисида”ги Қонунга қўшимчалар қилинган. Қонунчилик палатаси томонидан 2020 йил 19 майда қабул қилинган. Сенат томонидан 2020 йил 7 августда маъқулланган).

.Ўзбекистон Республикасининг “Кадрлар тайёрлаш миллий дастури” // Олий таълим Меёрий ҳужжатлари. /Акаемик Ғуломов С.С. тахрири остида. – Т.: “Шарқ”, 2001.

. Ўзбекистон Республикаси Президенти Ш.М.Мирзиёев томонидан

“Физика соҳасидаги таълим сифатини ошириш ва илмий тадқиқотларни ривожлантириш чора-тадбирлари тўғрисида” ги ПҚ-5032-сон, 19.03.2021й.

. Ожегов С. И., Шведова Н. Ю. Толковый словарь русского языка/ Российская академия наук. Институт русского языка имени В. В. Виноградова.

- 4-е изд., доп. — М.: Азбуковник, 1997. - С. 3-5.- 944 с. https//ru.wikipedia.

. Иванова Л.А. Проблема познавательной деятельности учащихся на уроках физики при изучении нового материала : Учебное пособие.–М.: МГПИ, 1978.-110 с.

. Баротов М.У. Республика кўп тармоқли илмий саммит материаллари тўплами II. ЎзМУ илмий тадқиқотлар саммити.2022 йил 22 феврал. 305-310 б.

. Dilfuza Inogamova, Sanobar Safarova. «Forms of organizing learning activities medical college students in classes medical genetics». International Journal of Early Childhood Special Education (INT-JECSE), ISSN: 1308-5581 Vol 14, Issue 03 2022.

. Федорец Г.Ф. Проблема интеграции в теории и практике обучения (предпосылки, опыт). - Л.,1989. - 96 с.

. И.Д. Зверева, В.Н. Максимова. Межпредметные связи в связи в современной школе. -М.: Педагогика. -1981.

. О.М. Сичивица. Методы и формы научного познания.-М.: “Высшая школа”.-1972.