RAQAMLI TEXNOLOGIYALARNING TA’LIMDAGI O‘RNI: IMKONIYATLAR, MUAMMOLAR VA ISTIQBOLLAR

Main Article Content

Аннотация:

Ushbu ilmiy maqola raqamli texnologiyalarning zamonaviy ta’lim tizimidagi o‘rni, ularning afzalliklari, muammolari va kelajakdagi rivojlanish istiqbollarini tahlil qiladi. Maqolada raqamli texnologiyalarning o‘quv jarayonini boyitish, o‘quvchilarning o‘zlashtirish darajasini oshirish va ta’lim tizimini yangilashdagi roli o‘rganiladi. Shuningdek, raqamli texnologiyalarni ta’limga joriy etish bilan bog‘liq muammolar va ularni hal etish yo‘llari ham ko‘rib chiqiladi.

Article Details

Как цитировать:

Aliyeva , N. ., & Rasuleva , M. (2025). RAQAMLI TEXNOLOGIYALARNING TA’LIMDAGI O‘RNI: IMKONIYATLAR, MUAMMOLAR VA ISTIQBOLLAR. Евразийский журнал технологий и инноваций, 3(1), 24–28. извлечено от https://in-academy.uz/index.php/ejti/article/view/43746

Библиографические ссылки:

Olimova O. Raqamli texnologiyalarning ta’limdagi o ‘rni //Research and Implementation. – 2024. – Т. 2. – №. 10. – С. 3-5.

Tojimamatovich J. V., Shahloxon K. RAQAMLI TEXNOLOGIYALARNING TA’LIMDAGI O'RNI VA ROLI //Central Asian Journal of Academic Research. – 2024. – Т. 2. – №. 6-1. – С. 99-102.

Nazarov R. RAQAMLI IQTISODIYOTNI RIVOJLANTIRISHDA XORIJIY TAJRIBA VA INNOVATSIYA //Theoretical aspects in the formation of pedagogical sciences. – 2022. – Т. 1. – №. 5. – С. 125-128.

Meliqoziyevich S. I. TALIMDA RAQAMLI TEXNOLOGIYALARDAN FOYDALANISH ISTIQBOLLARI //QO ‘QON UNIVERSITETI XABARNOMASI. – 2023. – С. 152-155.

Sunnatillo o’g, Burxonjon Abdumo’minov. "TA'LIMDA RAQAMLI TEXNOLOGIYALAR." PEDAGOGICAL REFORMS AND THEIR SOLUTIONS 1.1 (2024): 145-145..

Valisherovna U. M. Ta'lim sifatini oshirishda raqamli texnologiyalardan foydalanish ko'nikmalarini shakllantirish //Образование наука и инновационные идеи в мире. – 2023. – Т. 22. – №. 8. – С. 152-156.

Babaraximova D. Talim tizimida raqamli texnologiyalardan foydalanish istiqbollari //O'zbekistonda fanlararo innovatsiyalar va ilmiy tadqiqotlar jurnali. – 2023. – Т. 2. – №. 18. – С. 956-962.