МАКТАБГАЧА ТАЪЛИМ ТАШКИЛОТИДА ПЕДАГОГ- ТАРБИЯЧИЛАРНИ МЕТОДИК ҚЎЛЛАБ- ҚУВВАТЛАШНИНГ ЎЗИГА ХОС АСПЕКТЛАРИ

Main Article Content

Аннотация:

Мақолада методик таъминот ғоясининг моҳияти, уни ташкил этиш тамойилларини ажратиб кўрсатиш, ушбу жараённинг асосий босқичларини аниқлашдан иборатлиги, методик қўллаб-қувватлаш асосий метод сифатида - аниқланганлигини ижтимоий, педагогик, валеологик ва психологик,унинг асосий услублари маъқуллаш, мустаҳкамлаш, тинглаш, маслаҳат бериш, рағбатлантириш каби суҳбат методларини ўз ичига олишлиги ҳақида фикр юритилади.

Article Details

Библиографические ссылки:

Александрова О. А. Содержание и особенности занятий аппликацией с детьми дошкольного возраста // Образовательные проекты «Совёнок» длядошкольников. – 2014. – № 10. – ART 131654. – URL:http://www.kids.covenok.ru/131654.htm.

Васильева, А.И. Воспитатель-методист детского сада [Текст] /А.И. Васильева, Л.А. Бахтурина, И.И. Кобитина. – Минск : Народная асвета, 1975. – 128 с.

Поздняк, Л.В., Управление дошкольным образованием [Текст] /Л.В. Поздняк, H.H. Лященко. – М. : Академия, 2000.

Полянский, М.С. Психолого-педагогическое сопровождение как компонент общей программы модернизации образования в России [Текст] /М.С. Полянский // Модернизация общего образования на рубеже веков. – СПб: Изд-во РГПУ им. А.И. Герцена, 2001. – с. 128–131.

Шадиев Р.Д., Ибрагимова Г., Набиев И. Современное дошкольное образование и инновационная деятельность. Бюллетеньнаукиипрактики — Bulletin Of Science and Practice (scientific journal) №4 2018. p-457-460. DOI: 10.5281/zenodo.399225