ТИББИЙ ОЛИЙ ТАЪЛИМДА УЧЯКДИЛЛИКНИ РИВОЖЛАНТИРИШНИНГ ЕВРОПА МАМЛАКАТЛАРИ ТАЖРИБАСИ

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Abstrak:

Мақолада тиббий олий таълимда учякдилликнинг аҳамияти таҳлил қилинган. Тиббий олий таълимда учякдилликни ривожлантиришнинг асосий йўналишларига доир Европа мамлакатлари тажрибасидан маълумотлар келтирилган. Олий таълимда учякдиллик ривожланиш тенденциялари тадқиқ этилган. Педагог-шифокор-клиницист ҳамкорлигини ошириш омилларига асосий эътибор қаратилган.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

##submission.citations##:

Жунусов Т. Развитие триединства у профессорско-преподавательского состава в медицинском высшем учебном заведении. //Наука и здравоохранение. 2018. №5.

Задворная О.Л. Развитие профессиональных компетенций в подготовке управленческих кадров здравоохранения”. //МИР (Модернизация. Инновации. Развитие). 2015. №3нн

Бахромов Х. К. Ибн Сино маънавий меросида таълим-тарбия масаласи Педагогик маҳорат. 2020. 6 (76) – С.68.

Баҳромов Ҳасан Қаюмович. Оилавий муносабатлар тизими ва уларнинг оила мустаҳкамлигидааги ўрни.Oriental Renaissance: Innovative, educational, natural andsocial science. SJIF 2023 = 6.131 / ASI Factor = 1.7 -С. 348-360

Xasan BAXROMOV. TIBBIY OLIY TA’LIMDA OʻQITUVCHI - VRACH - KLINIST MUNOSABATLARI (XORIJIY TAJRIBA MISOLIDA). “Pedagogik mahorat” 2022, № 1. 62-65.