МАҚОМ САНЪАТИНИ ЎРГАНИШДА ИННОВАЦИОН УСУЛАРИНИНГ АҲАМИЯТИ

Main Article Content

Аннотация:

Ушбу мақолада ўзбек миллий мақом санъатини янада ривожлантириш мақсадида ўқув-услубий адабиётлар яратишда инновацион ёндашувлардан фойдаланиш усуллари тадқиқ этилган. Муаллиф «Мақом сольфеджио» курси бўйича ўқув қўлланмаларини ишлаб чиқиш тажрибасини баён қилади, унда ҳар бир мақом учун махсус QR-код  ишлаб чиқилган бўлиб, унинг ёрдамида кўзи ожиз ўқувчи маълум мақомнинг аудио файлини тинглаши ва Брайль нота тизими асосида варақдан ўқиши мумкин.

Article Details

Как цитировать:

Мирсидикова, С. (2023). МАҚОМ САНЪАТИНИ ЎРГАНИШДА ИННОВАЦИОН УСУЛАРИНИНГ АҲАМИЯТИ. Евразийский журнал технологий и инноваций, 1(6), 161–166. извлечено от https://in-academy.uz/index.php/ejti/article/view/16892

Библиографические ссылки:

Қодирова Ф, Масалиева Ш. Инклюзив таълим шароитида «smart» технологиясининг имкониятлари. «Science and Education» Scientific Journal, December 2020 / Volume 1 Special Issue 196-206 б.

Бурлуцкая Н.А. QR-коды как средство повышения мотивации обучения // Наука и перспективы. 2016. №1. URL: https://cyberleninka.ru/article/n/qr-kody-kak-sredstvo-povysheniya-motivatsii-obucheniya.

Воронов А.М. Обучение музыкально-компьютерным технологиям людей с нарушением зрения / А.М. Воронов, Ю.Е. Криводонова // Мир науки, культуры, образования. — 2016. — №5(60). — С.106- 109. — eLibrary URL: https://elibrary.ru/item.asp?id=27202041

Воронов А.М., Горбунова И.Б. Музыкально-компьютерные технологии в обучении студентов музыкальных вузов с нарушением зрения. Современное музыкальное образование – 2010: материалы международной научно-практической конференции. Российский государственный педагогический университет им. А.И. Герцена. Санкт-Петербургская государственная консерватория им. Н.А. Римского-Корсакова. Под общей редакцией И.Б Горбуновой. 2011: 208 – 211.

Кахарова Д.C. Инклюзив таълим технологияси / Монография. – Тoшкент: Фан ва технология, 2014. – 196 б.

Матякубова С.К. «Ритмические упражнения на уроках сольфеджио». – Ташкент, 2009. – 68 с.