МАҚОМ САНЪАТИНИ ЎРГАНИШДА ИННОВАЦИОН УСУЛАРИНИНГ АҲАМИЯТИ
Main Article Content
Аннотация:
Ушбу мақолада ўзбек миллий мақом санъатини янада ривожлантириш мақсадида ўқув-услубий адабиётлар яратишда инновацион ёндашувлардан фойдаланиш усуллари тадқиқ этилган. Муаллиф «Мақом сольфеджио» курси бўйича ўқув қўлланмаларини ишлаб чиқиш тажрибасини баён қилади, унда ҳар бир мақом учун махсус QR-код ишлаб чиқилган бўлиб, унинг ёрдамида кўзи ожиз ўқувчи маълум мақомнинг аудио файлини тинглаши ва Брайль нота тизими асосида варақдан ўқиши мумкин.
Article Details
Как цитировать:
Библиографические ссылки:
Қодирова Ф, Масалиева Ш. Инклюзив таълим шароитида «smart» технологиясининг имкониятлари. «Science and Education» Scientific Journal, December 2020 / Volume 1 Special Issue 196-206 б.
Бурлуцкая Н.А. QR-коды как средство повышения мотивации обучения // Наука и перспективы. 2016. №1. URL: https://cyberleninka.ru/article/n/qr-kody-kak-sredstvo-povysheniya-motivatsii-obucheniya.
Воронов А.М. Обучение музыкально-компьютерным технологиям людей с нарушением зрения / А.М. Воронов, Ю.Е. Криводонова // Мир науки, культуры, образования. — 2016. — №5(60). — С.106- 109. — eLibrary URL: https://elibrary.ru/item.asp?id=27202041
Воронов А.М., Горбунова И.Б. Музыкально-компьютерные технологии в обучении студентов музыкальных вузов с нарушением зрения. Современное музыкальное образование – 2010: материалы международной научно-практической конференции. Российский государственный педагогический университет им. А.И. Герцена. Санкт-Петербургская государственная консерватория им. Н.А. Римского-Корсакова. Под общей редакцией И.Б Горбуновой. 2011: 208 – 211.
Кахарова Д.C. Инклюзив таълим технологияси / Монография. – Тoшкент: Фан ва технология, 2014. – 196 б.
Матякубова С.К. «Ритмические упражнения на уроках сольфеджио». – Ташкент, 2009. – 68 с.