AXBOROTLASHGAN TA’LIM MUHITIDA O‘QUVCHILARNI ILMIY DUNYOQARASHINI SHAKLLANTIRISH MASALALARI

Main Article Content

Abstract:

Ushbu maqolada ta’lim muhitida o‘quvchilarni ilmiy dunyoqarashini shakllantirish, tafakkurni shakllantirish, aqliy tarbiya,  ilmiy dunyoqarashning asosiy belgilari, o’quvchi dunyoqarashini shakllantirishning shakl, metod va vositalarining nazariy metodologik asoslari to‘g‘risida ma’lumotlar o‘rin olgan. Taʼlimning shaxsga yoʻnaltirilganligi, oʻquvchiga qaratilganligi va oʻqituvchining oʻquvchilar bilan oʻzaro munosabati, maʼnaviy-axloqiy jihati, insonparvarlik qadriyatlari almashinuvi jarayoni koʻrib chiqilgan.

Article Details

How to Cite:

Primov , . S., & Bozorboyeva , M. (2024). AXBOROTLASHGAN TA’LIM MUHITIDA O‘QUVCHILARNI ILMIY DUNYOQARASHINI SHAKLLANTIRISH MASALALARI. Eurasian Journal of Technology and Innovation, 2(5), 50–54. Retrieved from https://in-academy.uz/index.php/ejti/article/view/32355

References:

Abdullaeva B.S. Fanlararo aloqadorlikning metodologik- didaktik asoslari (Ijtimoiy-gumanitar yo‘nalishlardagi akademik litseylarda matematika o‘qitish misolida).: p.f.n. diss. – Toshkent: TDPU. 2006. – 49 b.

Abduqodirov A.A. Taʼlimda innovatsion texnologiyalar. – Toshkent: Isteʼdod, 2008. – 180 b.

Primov Sh.Q. Boʻlajak oʻqituvchilar kommunikativ kompetentligini rivojlantirish: Dis. ... ped. fan. nom. (PhD) – Toshkent, 2020. – 114 b.

Djurayev R.H. Taʼlimda interfaol texnologiyalar. – Toshkent, 2010.

Борытко Н. М. Пространство воспитания: образ бытия: Монография. Волгоград. Перемена, 2000.