O‘QUVCHILARNING KREATIVLIK QOBILIYATLARINI RIVOJLANTIRISHNING INNOVATSION YONDASHUVLARI
Main Article Content
Аннотация:
Ushbu maqolada o‘quvchilarning kreativlik qobiliyatlarini rivojlantirishga innovatsion yondashuvlar asosida yondashish muhimligi tahlil etiladi. Zamonaviy ta’lim tizimida kreativ fikrlashni shakllantirish va rivojlantirishning pedagogik va psixologik jihatlari ko‘rib chiqiladi. Maqolada innovatsion ta’lim texnologiyalaridan foydalanish orqali o‘quvchilarning mustaqil va ijodiy fikrlash qobiliyatlarini oshirishga qaratilgan usullar, pedagogik strategiyalar va ilg‘or metodlar haqida so‘z yuritiladi. Shuningdek, kreativlikni rivojlantirishda interfaol darslar, raqamli vositalar hamda muammoli ta’lim metodlari samaradorligi tahlil qilinadi. Tadqiqot natijalari kreativlikni rivojlantirishga qaratilgan yondashuvlarning ta’lim jarayonidagi ahamiyatini ochib berishga xizmat qiladi.
Article Details
Как цитировать:
Библиографические ссылки:
Gilford, J. P. (1967). The Nature of Human Intelligence. New York: McGraw-Hill.
De Bono, E. (1992). Serious Creativity: Using the Power of Lateral Thinking to Create New Ideas. HarperBusiness.
Ismailov, T. (2024). Cultural heritage of ancient Uzbekistan. Решение социальных проблем в управлении и экономике, 3(11), 5-8.
Musurmonova, O. (2013). Pedagogik innovatsiyalar va ta’lim jarayoni. Toshkent: O‘zbekiston Milliy Universiteti Nashriyoti.
Yuldashev, G. (2020). O‘quvchilarning ijodiy tafakkurini shakllantirishning pedagogik asoslari. Toshkent: Fan va Texnologiya Nashriyoti.
Csikszentmihalyi, M. (1996). Creativity: Flow and the Psychology of Discovery and Invention. HarperCollins.