KICHIK MAKAB YOSHI BOLALARINI BILISH JARAYONLARI
Main Article Content
Аннотация:
Ushbu maqolada kichik maktab yoshidagi bolalarning bilish jarayonlari psixologik xususiyatlari va ularning rivojlanish mexanizmlari tahlil qilinadi. Maqolada diqqat, xotira, idrok, tafakkur va xayol kabi asosiy bilish jarayonlarining o‘sish xususiyatlari yoritilib, ularni samarali rivojlantirish uchun pedagogik va psixologik yondashuvlar ko‘rib chiqilgan. Shuningdek, maktab yoshidagi bolalarning bilish faoliyatidagi sezgirlik, ixtiyoriy diqqatning zaifligi, xotira turlarining o‘ziga xosligi va ijodiy fikrlashning shakllanishi haqida ilmiy asoslangan ma’lumotlar taqdim etilgan. Maqola kichik maktab yoshidagi o‘quvchilarning bilish jarayonlarini samarali qo‘llab-quvvatlash va rivojlantirishga qaratilgan tavsiyalarni o‘z ichiga oladi.
Article Details
Как цитировать:
Библиографические ссылки:
"Umumiy psixologiya" (F. Xaydarov, N. Xalilova, 2020)
"Umumiy psixologiya" (P. I. Ivanov, 2021)
"Psixologiya" (B. M. Umarov, 2012)
"Individual psixologiya" — Vikipediya maqolasi, 2013 yil
"A. Adlerning individual psixologiyasi" — Soff.uz saytidan qisqa o‘quv material, taxminan 2020-yil
“Psixologiya nazariyasi va tarixi” o‘quv-uslubiy qo‘llanma, 2020-yil
“Shaxs psixologiyasi” o‘quv-uslubiy majmua (BuxDU), 2020-yil
“Psixologik xizmat va psixokorrektsiya” o‘quv qo‘llanmasi, NamDU, 2024 yil
Pedagogika nazariyasi va tarixi, 2024-2025 o‘quv yili uchun TDPU dastur
G'oziyev E. G'. Umumiy psixologiya. Toshkent: O'qituvchi, 2002.