O‘QITUVCHI VA TALABALAR O‘RTASIDA VUJUDGA KELGAN NIZOLARNI ANIQLASHDA MUNOSABAT STRATEGIYALARI
Main Article Content
Аннотация:
Ushbu maqolada o‘qituvchi ta’lim jarayoniga innovatsiyani bevosita joriy etuvchi va innovatsion jarayonni tashkillashtiruvchi sub’ekt sifatida baholanmoqda. Pedagogik jarayondagi innovatsiya esa ta’lim va tarbiyaga oid barcha yangiliklarni amaliylashtirish, shu asosda ta’lim sifati va samaradorligini ta’minlashni taqozo etadi. Mana shunday ta’lim tizimiga oid innovatsion yo‘nalishlardan biri –pedagogik nizolar va ularni bartaraf etish strategiyalari amalda ko‘rsatilgan
Ключевые слова:
Article Details
Как цитировать:
Библиографические ссылки:
Журавлев В.И. Основы педагогической конфликтологии / Учебник. – М.: Российское педагогическое агентство, 1995. – 184 с.
Рыбакова М. М. Конфликт и взаимодействия в педагогическом процессе. – М.:Педагогика, 1991. – 168 с.
Каримова В., Бердиев Г. Муроса қилиш одоби ёки конфликтларни бартараф этиш мумкинми? – Т.: 2003. – 44 б.