KVAZI-PROFESSIONAL FAOLIYATNI LOYIHALASH USULLARI

Main Article Content

Аннотация:

Maqolada bo'lajak biologiya o'qituvchisining kasbiy- pedagogik malakasini shakllantirish imkoniyati sifatida kontekstli ta'lim doirasida tashkil etilgan kvazi kasbiy faoliyat ko'rib chiqiladi. Bo'lajak biologiya o'qituvchilarini bosqichma- bosqich kasbiy faoliyatga o'tishlarida kvaziprofessional faoliyatning o'rni namoyish etildi

Article Details

Как цитировать:

Raupova, M. (2022). KVAZI-PROFESSIONAL FAOLIYATNI LOYIHALASH USULLARI. Евразийский журнал академических исследований, 2(2), 517–521. извлечено от https://in-academy.uz/index.php/ejar/article/view/1164

Библиографические ссылки:

Ахмедова Г. У., Салимова С. Ф. Чтение на иностранном языке как средство развития опыта общения учащихся //Достижения науки и образования. – 2017. – №. 4 (17).

Ахмедова Г. У., Салимова С. Ф. Собственные имена в ономастике немецкого языка //Молодой ученый. – 2016. – №. 7. – С. 1139-1141.

Salimova S.F. Improving the professional competence of future biology teachers //Archive of Conferences. – 2021. – С. 69-71.

Salimova S. General structure of spinal animals features //Центр научных публикаций (buxdu. uz). – 2021. – Т. 3. – №. 3.

Salimova S. Ta’lim natijalarini baholashga kompetentli yondashuv mohiyati //Центр научных публикаций (buxdu. uz). – 2021. – Т. 3. – №. 3.

Salimova S.F. Formation of professional skills of future biology teachers and development of its criteria //Academicia: an international multidisciplinary research journal. – 2021. – Т. 11. – №. 2. – С769-772.

Salimova S.F. Improvement of methodical communication system //Archive of Conferences. – 2020. – Т. 4. – №. 4. – С. 77-78.

Salimova S. Formation of professional skills of future biology teachers and development of its criteria: formation of professional skills of future biology teachers and development of its criteria //Центр научных публикаций (buxdu. uz). – 2020. – Т. 10. – №. 9.

Salimova S. Мethod of improving self-study works of students in biology by means of informational resources //Центр научных публикаций (buxdu. uz). – 2020. – Т. 2. – №. 2.

Salimova S. General structure of spinal animals features // Центр научных публикаций (buxdu. uz). – 2021. – Т. 3. – №. 3.

Salimova S. General structure of spinal animals features // Центр научных публикаций (buxdu. uz). – 2021. – Т. 3. – №. 3.

Salimova S. Ta’lim natijalarini baholashga kompetentli yondashuv mohiyati // Центр научных публикаций (buxdu. uz). – 2021. – Т. 3. – №. 3.

Salimova S. Мethod of improving self-study works of students in biology by means of informational resources //Центр научных публикаций (buxdu. uz). – 2020. – Т. 2. – №. 2.

Salimova S. Improving the methodological training and research activities of future biology teachers //European Journal of Research and Reflection in Educational Sciences Vol. – 2019. – Т. 7. – №. 12.

Raupova M. Ижодий ўз ўзини рўёбга чиқаришда кваз касбий фаолиятининг роли //Центр научных публикаций (buxdu. uz). – 2021. – Т. 5. – №. 5.

Raupova M. Biologiya ta’lim yo’nalishi talabalarining loyiha faoliyatini tashkil qilish amaliyoti //Центр научных публикаций (buxdu. uz). – 2021. – Т. 5. – №. 5.

Raupova M. Boʻlajak biologiya oʻqituvchisi kvazi-professional faoliyatini loyihalash usullari //Центр научных публикаций (buxdu. uz). – 2021. – Т. 1. – №. 1.

Салимова С. Ф. “Тюнинг”(“Tuning”) халқаро лойиҳаси ва унинг моҳияти //Science and Education. – 2022. – Т. 3. – №. 1. – С. 1013-1019.

Салимова С. Ф. Бўлажак биология ўқитувчилари касбий компетенциялари шаклланганлик даражасини баҳолашнинг ўзига хос жиҳатлари //Scientific progress. – 2022. – Т. 3. – №. 1. – С. 1087-1094.

Похожие статьи

Вы также можете начать расширеннвй поиск похожих статей для этой статьи.