БОШЛАНҒИЧ СИНФ ЎҚУВЧИЛАРИДА КИТОБХОНЛИК КЎНИКМАЛАРИНИ ШАКЛЛАНТИРИШНИНГ АЙРИМ МАСАЛАЛАРИ

Main Article Content

Аннотация:

Ушбу мақолада бошланғич синф ўқувчиларида китобхонлик кўникмаларини шакллантиришнинг айрим масалалари баён этилган. Шунингдек, ўқувчиларда китобхонлик кўникмаларини шакллантиришнинг асосий босқичлари, ўқувчиларни бадиий адабиётларни мутолаа қилишга одатлантириш, китобхонлик кўникмасини изчил ривожлантириб бориш жараёнларининг коммуникатив компетенция билан ўзаро қайта алоқасини таъминлаш борасидаги фикрлар қайд этилган.

Article Details

Как цитировать:

Муҳаббат, Ш. . (2022). БОШЛАНҒИЧ СИНФ ЎҚУВЧИЛАРИДА КИТОБХОНЛИК КЎНИКМАЛАРИНИ ШАКЛЛАНТИРИШНИНГ АЙРИМ МАСАЛАЛАРИ. Евразийский журнал академических исследований, 2(2), 602–605. извлечено от https://in-academy.uz/index.php/ejar/article/view/1181

Библиографические ссылки:

Арнаутов В.В., Сергеев Н.К. История и современное состояние непрерывного педагогического образования// Преподователь. -2001.- №2. – с.4-11.

Зинченко Г.П. Предпосылки становления теории непрерывного образования// Педагогика.– 1991. №1.-82 б. 2

Перегудов Ф.И. Системная деятельность и образования // Качество высшего образования. – Хельсинки: 1990. – С.76-77

Матжонов С. Мактабда адабиётдан мустақил ишлар (ўқитувчи учун методик қўлланма). – Т.: «Ўқитувчи», 1996. -208-б.