DEVELOPMENT OF INTERCULTURAL COMMUNICATION SKILLS OF USING GAMES IN ENGLISH CLASSES
Main Article Content
Аннотация:
The article mainly deals with notions of intercultural competence and its role in teaching English. Using games for the development of intercultural communication skills are investigated.
Ключевые слова:
Article Details
Как цитировать:
Библиографические ссылки:
Kramsch С. The cultural component of language teaching – http://www.spz.tu-darmstadt.de/projekt_ejournal /jg_01_2/ beitrag/ kramsch 2.htm.)
Гришаева Л. И., Цурикова, Л. В. Введение в теорию межкультурной коммуникации. Учебное пособие. 2-е изд., доп. – Воронеж: Воронежский государственный университет, 2004. – 424 с.
Пахмутова Е. Д. Телекоммуникационные проекты в межкультурном обучении иностранному языку (немецкий язык, неязыковой вуз): дис. … канд. пед. наук. – Саранск, 2003. – 154 с.
Тер-Минасова С.Г. Язык и межкультурная коммуникация [Текст] / C.Г. Тер-Минасова. – М.: Слово/ Slovo, 2000. – 261 с
Халеева И. И. О тендерных подходах к теории обучения языкам и культурам // Известия Российской академии образования. – № 1. – 2000. – 11 с
Abduhafizovna, G. S. (2022). LINGUOCULTURAL FEATURES AND THEIR CORPUS ANALYSIS OF ENGLISH FEMALE NAMES. INTERNATIONAL JOURNAL OF SOCIAL SCIENCE & INTERDISCIPLINARY RESEARCH ISSN: 2277-3630 Impact factor: 7.429, 11(01), 238-240.
Abduhafizovna, G. S. (2020). The indirect approaches in reading course: voluntary reading. Вестник науки и образования, (2-2 (80)).
Abduhafizovna, G. S. (2020). Holistic and analytic ways of scoring speaking skills in foreign language teaching. Вестник науки и образования, (5-2 (83)).
Ganiyeva, S. A. (2020). THE INDIRECT APPROACHES IN READING COURSE: VOLUNTARY READING. Вестник науки и образования, (2-2), 44-46.