DAVLAT VA NODAVLAT TELEKANALLAR INTERNETIZATSIYASI: MUAMMO, YECHIM VA YANGI TENDENSIYALAR

Main Article Content

Аннотация:

Ijtimoiy tarmoq integratsiyasi barcha OAV turlari singari televideniye uchun ham dolzarb, ahamiyatli va kechiktirib bo‘lmaydigan hodisadir. Bu mediakonvergensiya jarayoniga moslashuvning bir bosqichi bo‘lib, auditoriyani kengaytirish yoki ushlab qolishdagi qulay platformalar yig‘indisidir. Ushbu maqolada davlat va nodavlat telekanallarning ijtimoiy tarmoqdagi faoliyati komparativ tahlil qilinadi.

Article Details

Как цитировать:

Jumayev, H. . (2023). DAVLAT VA NODAVLAT TELEKANALLAR INTERNETIZATSIYASI: MUAMMO, YECHIM VA YANGI TENDENSIYALAR. Евразийский журнал академических исследований, 3(5 Part 4), 301–313. извлечено от https://in-academy.uz/index.php/ejar/article/view/16162

Библиографические ссылки:

Латенкова В. Актуальные аспекты интернетизации современного телевидения. Диссертация на соискание ученой степени кандидата филологических наук. М.: — 2012.

Мартынов Д. В. Новости медиарынка // ЗАО Издательский дом «Экономическая газета» служба производства и реализации. 2010. 10. 14. - [Электронный ресурс]

Zebib Ch. Tweeting television between innovation and normalization: How Lebanese television and audiences are making use of Twitter in political talk shows // Journalism Research. 2022,16.

Гатов. В. Новая сетевая реальность. Форум «Медиа Будущего». – М.: РИА Новости, 19 июня 2012.

Мс.Neill Robert. “The manipulative machine”, New York: 1968,

https://my5.media/

www.mtrk.uz