TINGLAB TUSHUNISH KOʻNIKMASINI RIVOJLANTIRUVCHI OʻQUV TOPSHIRIQLARNI TAKOMILLASHTIRISHNING ILMIY-METODIK XUSUSIYATLARI

Main Article Content

Аннотация:

maqolada ona tili oʻqitish metodikasida muhim ahamiyatga ega boʻlib borayotgan tinglab tushunish koʻnikmasini rivojlantiruvchi oʻquv topshiriqlarini pragmatik yondashuv asosida takomillashtirish masalasi tadqiq etilgan. Unda 5-9-sinf ona tili darslari misolida oʻquv topshiriqlaridan foydalanishning joriy holati va kelajakda yaratilajak oʻquv topshiriqlariga namuna va mezonlar tavsiya etilgan. Xulosa qismida oʻquv topshiriqlarini takomillashtirish boʻyicha takliflar bayon qilingan.

Article Details

Как цитировать:

Qoʻyliyeva, S. . (2024). TINGLAB TUSHUNISH KOʻNIKMASINI RIVOJLANTIRUVCHI OʻQUV TOPSHIRIQLARNI TAKOMILLASHTIRISHNING ILMIY-METODIK XUSUSIYATLARI. Евразийский журнал академических исследований, 4(7 (Special Issue), 190–192. извлечено от https://in-academy.uz/index.php/ejar/article/view/35547

Библиографические ссылки:

Saidaliev S. Chet tili oʻqitish metodikasi ocherklar.–Namangan, 2004. –238 b.

Melikova E. Chet tilini oʻqitishda tinglab tushunishning oʻrni va uni rivojlantirishning yoʻllari// Ta'lim va innovasion tadqiqotlar. 2022, 10-son. 250-b.

Hamroev Gʻ. Ona tilidan oʻquv topshiriqlari ishlab chiqish metodikasi. Monografiya. –Toshkent. Donishmand ziyosi. 2021. 154 b.

Zimnyaya I.A. Lichnostno-deyatelnostniy podxod v obuchenii kak faktor gumanizasii obrazovaniya // Russkiy yazik za rubejom. 1991. -№ 3. - S. 91-95.

Djon Dyui. Obshestvo i ego problemi John Dewey. The Public and its Problems. Denver, 1927. / Dj. Dyui. Obshestvo i ego problemi – Perevod s angliyskogo: I. I. Myurberg, A. B. Tolstov, E. N. Kosilova. – M., 2002.