ЭКОЛОГИК ТАЪЛИМ ВА ТАРБИЯ ОРҚАЛИ ЎҚУВЧИЛАРНИНГ АТРОФ МУҲИТГА БЎЛГАН ҚИЗИҚИШИНИ ОШИРИШНИНГ ПЕДАГОГИК ШАРТ-ШАРОИТЛАРИ
Main Article Content
Аннотация:
Мазкур мақолада бошланғич синф ўқувчиларида атроф-муҳитга ижобий муносабатни шакллантиришда педагогик шарт-шароитлар ўзига хослиги педагогик нуқтаи-назардан таҳлил қилинган. Шунингдек, бошланғич синфларда ўқувчиларида атроф-муҳитга ижобий муносабатни шакллантириш ва табиатга нисбатан масъулият ҳиссини ривожлантирувчи ечими кўрсатилган.
Article Details
Как цитировать:
Библиографические ссылки:
Мирзиёев Ш.М. Буюк келажагимизни мард ва олижаноб халқимиз билан бирга қурамиз. –Тошкент: Ўзбекистон, 2017. – 488 б.
Мирзиёев Ш.М. Қонун устуворлиги ва инсон манфаатларини таъминлаш – юрт тараққиёти ва халқ фаровонлигининг гарови. – Тошкент: Ўзбекистон, 2017. – 48 б.
Азизхўжаев А., Умарова Н., Қўчқоров Р. Глобаллашув ва ахборотлашган жамият муаммолари. – Тошкент: Академия, 2011. – 94 б.
Акрамов Ф.А. Бола шахси шаклланишига бошланғич таълим ўқитувчисининг психологик таъсири. Замонавий тълим/ Современное образование. 2015.3. -5 с.
Иброимов Ш.И., Юсупова Г.К. Бошланғич синфларда ўқув жараёнини ташкил этишнинг ўзига хос хусусиятлари (табиатшунослик фани мисолида). ACADEMIC RESEARCH IN EDUCATIONAL SCIENCES VOLUME 2 | SPECIAL ISSUE 1 | 2021 ISSN: 2181-1385 Scientific Journal Impact Factor (SJIF) 2021: 5.723. –Б. 375..
Норбўтаев Х.Б. Бошланғич синф табиатшунослик дарсларида инновацион педагогик технологиялардан фойдаланиш методикаси. Замонавий таълим / СОВРЕМЕННОЕ ОБРАЗОВАНИЕ. 2016. 6. 7-39 бетлар.
Қуронов М. ва бошқалар. Миллий тарбия ва ёшлар. – Тошкент: Kamalak. 2016. – 106 б
Исакулова Н.Ж. Узлуксиз таълим жараёнида ўқувчиларга фанлараро экологик тарбия бериш назарияси ва амалиёти. Педагогика фанлари доктори илмий даражасини олиш учун тақдим этилган диссертация автореферати. – Тошкент.: 2012. –Б.17.
Симонова Л. П. Экологическое образование в начальной школе / Л. П. Симонова. – М.: «Академия», 2000. – 248с.
Яздонов З.Ш. Ўзбек халқ экологикмаданияти анъаналарини тиклаш ва ривожлантириш тенденциялари. Фалсафа фанлари бўйича фалсафа доктори (PhD) диссертацияси автореферати. – Самарқанд, 2019. –Б.18.
Захлебный А. Н. Школа и проблемы охраны природы / А. Н. Захлебный. – М.: Педагогика. – 1981. – 248с.
Зверев И. Д. Экологическое воспитание школьников / И. Д. Зверев, И. Т. Суравегина. М., 1983. – 168с.