TALABALARDA ILMIY DUNYOQARASHNI SHAKLLANTIRISHDA PEDAGOGIK AKSIOLOGIYANI AHAMIYATI

Main Article Content

Аннотация:

Mazkur maqolada talabalarda ilmiy dunyoqarashni shakllantirishda pedagogik aksiologiyani ahamiyati koʻrib chiqiladi. Shuningdek, ta'limdagi aksiologik yondashuvning tarixiy-nazariy tahlili pedagogik aksiologiya tarkibidagi eng yuqori komponent – “qadriyat” va “dunyoqarash” kategoriyalarining mazmunini aniqlashtirishni belgilaydi.

Article Details

Как цитировать:

Usmanova , S. . (2022). TALABALARDA ILMIY DUNYOQARASHNI SHAKLLANTIRISHDA PEDAGOGIK AKSIOLOGIYANI AHAMIYATI. Евразийский журнал академических исследований, 2(10), 51–55. извлечено от https://in-academy.uz/index.php/ejar/article/view/3838

Библиографические ссылки:

Berdiev N.K. (2020) Universitet talabalarining ilmiy dunyoqarashini shakllantirish. Kostroma davlat universiteti axborotnomasi. Seriya: Pedagogika. Psixologiya. Sosiokinetika.

Ergashov V. M. (2011). Ta'limda aksiologik yondashuvning falsafiy asoslari. Shimoliy-Sharqiy Federal Universitetining xabarnomasi. M. K. Ammosov.

Рустамова Н. Философия и мировоззрение. Философские дискуссии XXI века. – М.: Мысль, 2020.

Колобков K. Философия жизнь молодежи. – М.: Ника-Центр, 2018.

Чижакова Г.И. Введение в педагогическую аксиологию. – М.: Академия, 2019.