XALQ TA’LIMI TIZIMIDA O‘QITUVCHILAR MEHNAT FAOLIYATI SAMARADORLIGINI BAHOLASH
Main Article Content
Аннотация:
Ushbu maqolada umumiy o’rta ta’lim tizimi va unda faoliyat olib boruvchi pedagoglarning mehnatini baholash va uning samaradorligini oshirish borasida fikr-mulohazlar va tahliliy ma’lumotlar jamlangan bo’lib, ushbu yo’nalishida olib borilayotgan islohotlar ham xulosalangan.
Article Details
Как цитировать:
Библиографические ссылки:
O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2022-2026-yillarga mo‘ljallangan ”Yangi O‘zbekistonning taraqqiyot strategiyasi” to‘g‘risidagi 2022-yil 28-yanvardagi 60-sonli Farmoni.
O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining «O‘zbekiston Respublikasi Xalq ta’limi tizimini 2030-yilgacha rivojlantirish konsepsiyasini tasdiqlash» to‘g‘risida 2019-yil 29-aprel, 5712-sonli Farmoni.
O.R.Avezov. Mental Status and Behavioral Reactions in Emergency and Extreme Emergencies. American journal of social and humanitarian research 3 (No. 1), 546-550
Kattalar taʻlimi: tajriba va muammolar / ed. S.G.Vershlovskiy - Sankt-Peterburg: IVESEP "Bilim", 2002.-161p.
Kattalar va uzluksiz taʻlim boʻyicha qoʻllanma /eds.LAWilson, ERHayes.-San-Fransisko: Jossey-Bass, 2009.-505p.
Knowles, MS Kattalar taʻlimining zamonaviy amaliyoti: Pedagogikadan Andragogikagacha (Rev.Ed.) /MSKnowles.-NY: Association Press.-2008.-400p.
Zmeev S.I. Andragogiya. Kattalar taʻlimining nazariy asoslari /SI .Zmeev.-M., 2010.-198b.