XORIJIY TILLARNI O‘RGATISHDA GAMIFIKATSIYA: O‘QUV JARAYONIDA RAQAMLI O‘YINLARDAN FOYDALANISH

Main Article Content

Аннотация:

Ushbu tezisda xorijiy tillarni o‘rgatishda gamifikatsiya texnologiyalarining samaradorligi o‘rganilgan. Gamifikatsiya, ya’ni o‘yin elementlarining ta’lim jarayoniga kiritilishi, o‘quvchilarning motivatsiyasini oshirish va o‘rganish jarayonini qiziqarli va samarali qilishda muhim vosita sifatida qaraladi. Tadqiqotda, gamifikatsiya vositalari sifatida Duolingo, Kahoot, Quizizz kabi raqamli platformalar misolida o‘quvchilarning til o‘rganishga bo‘lgan qiziqishi va faoliyati tahlil qilingan. O‘quvchilarning bilimlarni mustahkamlashda va yangi materiallarni o‘zlashtirishda gamifikatsiya yondashuvlarining muvaffaqiyatli qo‘llanishi ko‘rsatilgan. Biroq, o‘yin elementlaridan haddan tashqari foydalanish diqqatni chalg‘itishi va o‘quv jarayonining samaradorligini kamaytirishi mumkin. Tezisda gamifikatsiyani ta’lim jarayonida oqilona va muvozanatli qo‘llash zarurligi ta’kidlangan.

Article Details

Как цитировать:

Yusupov , A. . (2024). XORIJIY TILLARNI O‘RGATISHDA GAMIFIKATSIYA: O‘QUV JARAYONIDA RAQAMLI O‘YINLARDAN FOYDALANISH. Евразийский журнал академических исследований, 5(1 Special Issue), 498–499. извлечено от https://in-academy.uz/index.php/ejar/article/view/45565

Библиографические ссылки:

Abdurahmonov, I. (2017). O‘quv jarayonida gamifikatsiyaning o‘rni. Toshkent:

Mirzaev, A. (2021). Ta'limda raqamli texnologiyalar va gamifikatsiya. Samarqand: Samarqand Davlat Universiteti.

Tursunova, L. (2018). Xorijiy tillarni o‘qitishda yangi pedagogik texnologiyalar. Tashkent: O‘zbekiston Milliy Universiteti.

To‘raqulov, T., & Abdukarimov, A. (2019). Xorijiy tillarni o‘qitishda interaktiv metodlarning ro‘li. Tashkent: Fan va texnologiya.

Xoshimov, O. (2020). Ta'limda gamifikatsiya texnologiyalarini qo‘llash: nazariy asoslar va amaliyot. Tashkent: O‘zbekiston Respublikasi Xalq ta'limi vazirligi.