МАКТАБГАЧА ТАЪЛИМ СИФАТИ ИНДИКАТОРЛАРИНИ АМАЛИЁТГА ЖОРИЙ ЭТИШ МАЗМУНИ

Main Article Content

Аннотация:

Республикамизда бугунги кунда мактабгача таълим сохасида ягона давлат сиёсатини ишлаб чиқиш, бу соханинг моддий-техник базасини мустаҳкамлаш, малакали педагог ва тарбиячилар билан таъминлаш, таълим-тарбия жараёнига замонавий таълим дастурлари, метод ҳамда технологияларни тадбиқ этиш, бу сохада ўқув ва ўқув-методик адабиётларнинг янги авлодини яратиш орқали болаларни ҳар томонлама интеллектуал ривожлантириш муҳим касб этади.

Article Details

Как цитировать:

Жўраева , Н. . (2022). МАКТАБГАЧА ТАЪЛИМ СИФАТИ ИНДИКАТОРЛАРИНИ АМАЛИЁТГА ЖОРИЙ ЭТИШ МАЗМУНИ . Евразийский журнал академических исследований, 2(11), 491–493. извлечено от https://in-academy.uz/index.php/ejar/article/view/4875

Библиографические ссылки:

Ўзбекистон Республикаси Президентининг 2017 йил 7 февралдаги “Ўзбекистон Республикасини янада ривожлантириш бўйича Ҳаракатлар стратегияси тўғрисида”ги ПФ-4947-сон Фармони

Ш.М.Мирзиёев. Ёшларнинг маънавиятини юксалтириш ва уларнинг бўш вақтини мазмунли ташкил этиш бўйича 5 та муҳим ташаббус. 2019 й.

Илк ва мактабгача ёшдаги болалар ривожланишига қўйиладиган давлат талаблари 2018 й.

«Илк қадам» такомиллаштирилган Давлат ўқув дастури Тошкент. 2022 й.