O‘QITUVCHI VA TALABALAR O‘RTASIDA VUJUDGA KELGAN NIZOLARNI ANIQLASHDA MUNOSABAT STRATEGIYALARI

Main Article Content

Аннотация:

Ushbu maqolada o‘qituvchi ta’lim jarayoniga innovatsiyani bevosita joriy etuvchi va innovatsion jarayonni tashkillashtiruvchi sub’ekt sifatida baholanmoqda. Pedagogik jarayondagi innovatsiya esa ta’lim va tarbiyaga oid barcha yangiliklarni amaliylashtirish, shu asosda ta’lim sifati va samaradorligini ta’minlashni taqozo etadi. Mana shunday ta’lim tizimiga oid innovatsion yo‘nalishlardan biri – pedagogik nizolar va ularni bartaraf etish strategiyalari  amalda ko‘rsatilgan

Ключевые слова:

Article Details

Как цитировать:

S.A., D. . (2022). O‘QITUVCHI VA TALABALAR O‘RTASIDA VUJUDGA KELGAN NIZOLARNI ANIQLASHDA MUNOSABAT STRATEGIYALARI. Евразийский журнал академических исследований, 2(2), 248–251. извлечено от https://in-academy.uz/index.php/ejar/article/view/751

Библиографические ссылки:

Журавлев В.И. Основы педагогической конфликтологии / Учебник. – М.: Российское педагогическое агентство, 1995. – 184 с.

Рыбакова М. М. Конфликт и взаимодействия в педагогическом процессе. – М.: Педагогика, 1991. – 168 с.

Каримова В., Бердиев Г. Муроса қилиш одоби ёки конфликтларни бартараф этиш мумкинми? – Т.: 2003. – 44 б.