ЯҚИН ЎТГАН ЗАМОННИ ЎРГАТИШДА ИНТЕРФАОЛ УСУЛЛАРДАН ФОЙДАЛАНИШ

Main Article Content

Аннотация:

Мақолада немис тилидаги яқин ўтган замонни ўргатишнинг интерфаол усуллари келтириб ўтилган. Немис тили дарсларида грамматик қоиданинг баёнига эмас, уларни амалий жиҳатдан мустаҳкамлашга хизмат қилувчи топшириқ намуналари таҳлил этилган.

Article Details

Как цитировать:

Бурхонова Гўёхон Ғуломовна. (2022). ЯҚИН ЎТГАН ЗАМОННИ ЎРГАТИШДА ИНТЕРФАОЛ УСУЛЛАРДАН ФОЙДАЛАНИШ. Евразийский журнал академических исследований, 2(2), 258–263. извлечено от https://in-academy.uz/index.php/ejar/article/view/776

Библиографические ссылки:

EHNERT, Rolf ... [et al.]. Wie werde ich Fremdsprachenlehrerin fьr die Fremdsprache Deutsch? : Einfьhrung in das Hochschulfach Deutsch als Fremdsprache II. Mьnchen: Gesamthochschule Kassel, 1997.

FUNK, Hermann a Michael KOENIG. Grammatik lehren und lernen. 10. Dr. Berlin ; Mьnchen [u.a.]: Langenscheidt, 2007.

Gerngross G, Puchta H. Wilfried. N- Grammatik kreativ. – Berlin: Langenscheidt, 1999.

GLЬCK, Helmut. Metzler Lexikon Sprache. Weimar: Metzler, 1993.

Мукаррамовна Қ. М. и др. НЕМИС ТИЛИДАГИ ОТЛАРНИНГ РОДИНИ ЁДДА САҚЛАШ УСУЛЛАРИ //Science and Education. – 2020. – Т. 1. – №. 2.

Xasanova O. Pedagogical Importance of Mnemotechnics in Increasing The Vocabulary Of Uzbek Language Learners in German Langauge //Science and Education. – 2021. – Т. 1. – С. 1-6.

Xasanova O. USING MNEMOTECHNICS IN TEACHING GERMAN ARTICLES FOR UZBEK STUDENTS //European Journal of Research and Reflection in Educational Sciences Vol. – 2019. – Т. 7. – №. 12.

Хасанова О. К. К. ВИДЫ МНЕМОНИКИ В ОБУЧЕНИИ НЕМЕЦКОМУ ЯЗЫКУ //Вопросы науки и образования. – 2020. – №. 40 (124).