MUSIQA DARSI O’Z TABIATIGA KO’RA HAM SAN’AT, HAM TARBIYA DARSIDIR

Main Article Content

Аннотация:

Zamonaviy musiqa madaniyati saboqlariga badiiy-pedagogik asar sifatida qarash mumkin. Chunki uni o‘qituvchi o‘zining individual ijodi va tajribasidan kelib chiqib yaratadi. Darsning kompozitsiyasi va dramaturgiyasi, uning badiiy-pedagogik g‘oyasi, maqsad va vazifalari, shakllari, uslubiy metod va texnologiyalari ham o‘quvchilarning musiqaga, o‘quv materiallariga qiziqishini oshiradi, ularda musiqa san’ati va madaniyatining ma’naviy mazmunini singdiradi. Zamonaviy musiqiy ijodiy faoliyatni tushunish o'qituvchining ijodiy yondashuvi mahsulidir.

Article Details

Как цитировать:

Bekbergenov, Z. . (2022). MUSIQA DARSI O’Z TABIATIGA KO’RA HAM SAN’AT, HAM TARBIYA DARSIDIR. Евразийский журнал академических исследований, 2(13), 1297–1299. извлечено от https://in-academy.uz/index.php/ejar/article/view/7950

Библиографические ссылки:

Davletshin M. G. Zamonaviy maktab o’qituvchisining psixologiyasi. - Toshkent, - O’zbekiston, 1999 - yil.

Sharipova G. Musiqa o’qitish metodikasi. TDPU, 2004 - yil.

Musiqa o’qitish metodikasi va maktab repertuari. Fanning o’quv - uslubiy majmuasi. - SamDU, 2011 - yil.

Mutaxasislik fanlarini o’qitish metodikasi. - O’quv - uslubiy majmua. SamDU, 2011 - yil.

Qo’shayev A. Estetik tarbiya asoslari. - Toshkent, O’qituvchi, 1988 – yil