BOSHLANG‘ICH SINFLARDA PEDAGOGIK DIAGNOSTIKA

Main Article Content

Аннотация:

Maqolada pedagogik diagnostika va uning ahamiyati haqida ma’lumot berilgan. Boshlang‘ich sinf o‘quvchilarni diagnostika metodlari hamda ularni o‘tkazio‘ tamoyillari ochib berilgan. Diagnostika o‘quvchilarni har tomonlama o‘rganish mumkinligini, ularning pedagogik va psixologik tayyorgarliklarini bilishni osonlashtirilishi ko‘rsatib o‘tilgan.

Article Details

Как цитировать:

Jansaitova, J. (2022). BOSHLANG‘ICH SINFLARDA PEDAGOGIK DIAGNOSTIKA. Евразийский журнал академических исследований, 2(13), 1551–1557. извлечено от https://in-academy.uz/index.php/ejar/article/view/8143

Библиографические ссылки:

Богданова Т.Г., Корнилова Т.В. Диагностика познавательной сферы ребенка. - М., 1999.- 39 с.

Гаврилычева Г.Ф. Диагностики изучения личности младшего школьника // Начальная школа. - 1994. - N 1. - С. 16-18; N 8. - С. 4-8.

Диагностика учебной деятельности и интеллектуального развития детей / Под ред. Д.Б. Эльконина, Л.А. Венгера. - М., 1981.- 218 с

Зак А.З. Диагностика мышления детей 6-10 лет. - М., 1993. – 127 с.