БОШЛАНҒИЧ СИНФ ЎҚУВЧИЛАРНИ ИЖОДИЙ ТАСАВВУРИНИ РИВОЖЛАНТИРИШ ПЕДАГОГИК МУАММО СИФАТИДА

Main Article Content

Аннотация:

Ушбу илмий мақолада бошланғич синф ўқувчиларни ижодий тасаввурини ривожлантириш педагогик муаммо ва унинг ечими хақида сўз боради.

Article Details

Как цитировать:

Сиддиқова , Н. . (2023). БОШЛАНҒИЧ СИНФ ЎҚУВЧИЛАРНИ ИЖОДИЙ ТАСАВВУРИНИ РИВОЖЛАНТИРИШ ПЕДАГОГИК МУАММО СИФАТИДА. Евразийский журнал академических исследований, 3(1 Part 4), 154–160. извлечено от https://in-academy.uz/index.php/ejar/article/view/9074

Библиографические ссылки:

Раҳимов С. Абу Али ибн Сино таълим-тарбия ҳақида. – Т:. Ўқитувчи, 2001.

Коменский Я.А. Избраннвые педагогические сочинения. В 2-х т. М.: Педагогика, 2002. – Т.1. – 656 с.

Ушинский К.Д. Человек как предмет воспитания. Том II (2006)

Ўзбек тилининг изоҳли луғати. – Т.: Ўзбекистон миллий энциклопедияси, 2007. 5 жилд. – 687 б.

Тиллашев Х. Общепедагогические и дидактические идеи ученых энциклопедистов Ближнего и Среднего Востока эпохи средневековья. – Т.: Фан, 2003.

Қосимова Н.А. Она тили таълими жараёнида ўқувчилар нутқини сўз маънодошлари билан бойитиш.: пед. фан. ном. ... дисс. – Т.: 1998.

Абу Наср Фаробий. Фозил одамлар шаҳри. – Тошкент: Абдулла Қодирий номидаги халқ мероси нашриёти, 1993.