Oilalar va mahalliy jamoatchilik hamkorligida pedagogning roli
Main Article Content
Аннотация:
Bolalarni barkamol tarbiyalashga ularning ota-onalari va jamoatchilikning ta’lim jarayonida faol ishtirokisiz erishib bo‘lmaydi, ota-onalarning maktabgacha ta’lim tashkilotining oila bilan hamkorligi borasidagi qarashlari turlicha bo‘lganligi bois maktabgacha ta’lim tashkiloti sharoitlaridan ota-onalarning qoniqish jihatlari o‘zgarib bormoqda. Ba’zi oilalarda ota-onalarning o‘z farzandlarini tarbiyalash va shaxsiy rivojlanishi masalalarini hal qilishdan voz kechish tendensiyasi kuchaygan. Ba’zi ota-onalar esa faqat bolaning ovqatlanishi bilan qiziqishadi, ular maktabgacha ta’lim tashkilotini faqat bolalarni boqadigan joy deb hisoblashadi. Boshqalar maktabgacha ta’lim tashkiloti ularning farzandlariga ta’lim berishlari kerak deb hisoblashadi.
Article Details
Как цитировать:
Библиографические ссылки:
O‘‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining 2020-yil 22-dekabrdagi “Maktabgacha ta’lim va tarbiyaning davlat standartini tasdiqlash to‘g‘risida”gi 802-sonli qarori bilan tasdiqlangan Maktabgacha ta’lim va tarbiyaning davlat standarti. – T., 2020.
Grosheva I.V, Yevstafeva L.G, Maxmudova D.T, Nabixanova sh.B, Pak S.V, Nazarova V.A, Isxakova M.R, Abdunazarova N.F. "Ilk qadam" davlat o‘quv dasturi (takomillashtirilgan ikkinchi nashr) – T:2022