MAKTABGACHA TAʼLIM YOSHIDAGI BOLALARGA TAʼLIM TARBIYA BERISHDA BOLALARNI IJODKORLIK QOBILIYATINI RIVOJLANTIRISH
Main Article Content
Аннотация:
Mazkur ilmiy ishda maktabgacha ta’lim yoshidagi tarbiyalanuvchilarning ijodkorlik salohiyatini rivojlantirish jarayonining psixopedagogik va didaktik asoslari tizimli tahlil qilinadi. Bolalarda divergent tafakkur, estetik idrok, obrazli fikrlash va kreativ intuitsiyaning shakllanishi hamda rivojlanishi jarayonida pedagogik intervensiyalar, stimulativ taʼlim muhitining roli asoslab beriladi. Tadqiqotda zamonaviy o‘yin texnologiyalari, interaktiv metodlar, STEAM-yo‘nalishidagi integratsiyalashgan yondashuvlar va ijodiy kompetensiyalarga yo‘naltirilgan topshiriqlarning samaradorligi empirik jihatdan o‘rganiladi. Shuningdek, tarbiyachilarning fasilitatorlik faoliyati orqali bolalarning individual qobiliyatlari va psixologik xususiyatlarini inobatga olgan holda, ularning intelektual-emotsional rivojiga ko‘maklashuvchi metodik tavsiyalar ishlab chiqilgan. Tadqiqot natijalari asosida bolalar ijodkorligini shakllantirishda muhim bo‘lgan pedagogik shart-sharoitlar va transformatsion yondashuvlar aniqlab berilgan.
Article Details
Как цитировать:
Библиографические ссылки:
O‘zbekiston Respublikasi qonun hujjatlari to‘plami, 2017-y., 37-son, 984-modda; Qonun hujjatlari ma’lumotlari milliy bazasi, 09.10.2020-y., 07/20/4857/1357-son; Qonunchilik ma’lumotlari milliy bazasi, 09.11.2021-y., 06/21/3/1037-son
https://www.simplypsychology.org/vygotsky.html
https://jdpu.uz/kognitiv-yonalishda-rivojlanish-nazariyasi-j-piajje-konsepsiyasi/
https://arxiv.uz/uz/documents/referatlar/psixologiya/intellekt-psixodiagnostikasi
https://in-academy.uz/index.php/ejsspc/article/view/1662/1588