BOSHLANG’İCH TA’LİM YOSHİDAGİ BOLALARNİ TABİAT BİLAN TANİSHTİRİSH JARAYONİDA DALİLLİ ASOSLASH KO‘NİKMASİNİ SHAKLLANTİRİSH YO‘LLARİ, METODLARİ.
Main Article Content
Аннотация:
Qadimgi Yunon tilidan “metod” so‘zi tadqiq qilish yoki bilish yo‘lini bildiradi. Falsafa fanida metod - maqsadga erishish usuli, muayyan ravishda tartibga solingan faoliyat sifatida ko‘riladi. Pedagogik adabiyotlarda mazkur tushunchaga ta’rif berishda turli yondashuvlar mavjud. Masalan, “Ta’lim metodlari – ta’lim mazmunini o‘zlashtirishni, aqliy kuchlar va qobiliyatlarni rivojlantirishni, o‘ziga o‘zi ta’lim berish va o‘zini o‘zi o‘qitish vositalarini egalashni ta’minlovchi pedagoglar va bolalarning izchil, o‘zaro bog‘liq harakatlari tizimidir” deb ta’rif berilgan.
Article Details
Как цитировать:
Библиографические ссылки:
Veraksa N.Y. Boshlang’ich ta’lim yoshida dialektik fikrlashning old shartlarini ishlab chiqish / N.E. Veraksa // Psixologiya savollari. -1987. №4 135 b.
Vetrova N.I. Boshlang’ich ta’lim yoshidagi bolalarda kuzatilayotgan obyektlar alomatlarini mavhumlashtirish usullarini shakllantirish bosqichlari / N.I. Vetrova / Boshlang’ich ta’lim yoshidagi bolalarning aqliy tarbiyasi. - Leningrad. -2008, 219 b.
Katta yoshdagi maktabgacha yoshdagi bolalar / muallif-kompilyatorlarda kognitiv - tadqiqot qobiliyatlarini rivojlantirish: Z.A. Mixaylova, T.I. Babayeva, L.M. Klarina, Z.A. Serov.-2012., 160 b.
Shadrina, L.G. Maktabgacha yoshdagi bolalarda izchil nutqni rivojlantirish / L.G. Shadrina, E.P. Fomina // Bolalar bog‘chasi: nazariya va amaliyot. - 2012. № 3, 36 b.