RUS TILINI O‘QITISH JARAYONIDAGI MUAMMOLAR VA ULARNI BARTARAF ETISH YO‘LLARI

Main Article Content

Abstract:

Ushbu maqolada O‘zbekiston ta’lim tizimida rus tilini o‘qitish jarayonida uchrayotgan asosiy tizimli va metodik muammolar tahlil qilinadi. Muallif rus tili ta’limidagi dolzarb masalalar — o‘qituvchilar malakasining yetarli emasligi, o‘quv materiallarining eskirganligi va lingvistik muhitning yetishmasligi kabi omillarni ilmiy asosda yoritadi. Shuningdek, kommunikativ yondashuv, zamonaviy raqamli texnologiyalarni ta’lim jarayoniga integratsiya qilish hamda til amaliyotiga yo‘naltirilgan o‘qitish uslublarini joriy etish orqali mazkur muammolarni bartaraf etish yo‘llari taklif etiladi.

Article Details

How to Cite:

Mirzayeva , A. (2025). RUS TILINI O‘QITISH JARAYONIDAGI MUAMMOLAR VA ULARNI BARTARAF ETISH YO‘LLARI. Central Asian Journal of Academic Research, 3(10 Part 2), 109–112. Retrieved from https://in-academy.uz/index.php/cajar/article/view/62886

References:

CEFR – Common European Framework of Reference for Languages: Learning, Teaching, Assessment. Council of Europe, 2020.

Galskova N.D., Gez N.I. (2019). Teoriya obucheniya inostrannym yazykam. Moskva: Akademiya.

Nazarova, M. (2021). Rus tilini o‘qitishda zamonaviy metodik yondashuvlar. Toshkent: TDPU nashriyoti.

Karimova, S. (2020). Xorijiy tillarni o‘qitishda kommunikativ kompetensiyani shakllantirish usullari. “Ta’lim va innovatsiya” jurnali, №4.

O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasi huzuridagi Ta’lim sifatini nazorat qilish davlat inspeksiyasi. (2023). Xorijiy tillar ta’limi samaradorligini oshirish bo‘yicha tavsiyalar. Toshkent.