ABSTRAKT TUSHUNCHALARNI O‘ZLASHTIRISHDA VIZUALIZATSIYA VA INTERAKTIV SIMULYATSIYALARNING DIDAKTIK IMKONIYATLARI

Main Article Content

Abstract:

Mazkur maqolada zamonaviy ta’lim jarayonida murakkab matematik va fizik tushunchalarni o‘quvchilarga samarali yetkazish muammosi hamda uni hal etishda vizualizatsiya va interaktiv tizimlarning o‘rni yoritiladi. Vizualizatsiya vositalari orqali jarayonlarni grafik, animatsion va modellashtirilgan ko‘rinishda namoyish etish materialni intuitiv tushunishga, kognitiv faoliyatni faollashtirishga hamda abstrakt tushunchalarni real jarayonlar bilan bog‘lashga yordam berishi asoslanadi..

Article Details

How to Cite:

Zaynolobidinova , X. (2025). ABSTRAKT TUSHUNCHALARNI O‘ZLASHTIRISHDA VIZUALIZATSIYA VA INTERAKTIV SIMULYATSIYALARNING DIDAKTIK IMKONIYATLARI. Central Asian Journal of Academic Research, 3(12 Part 2), 79–81. Retrieved from https://in-academy.uz/index.php/cajar/article/view/69384

References:

Qosimov B., Musurmonova O., Saidova N. Matematika o‘qitish metodikasi. Toshkent: O‘zbekiston Milliy Ensiklopediyasi, 2018.

Jo‘rayev U. Matematika darslarida innovatsion texnologiyalar. Toshkent: Fan va texnologiya, 2020.

Rashidov I. Matematika o‘qitish jarayonida axborot texnologiyalaridan foydalanish. Samarqand: Zarafshon, 2019.

To‘raqulov A. Matematika ta’limida vizual vositalarning samaradorligi. Toshkent: Yangi asr avlodi, 2021.

Rahmonov, A. (2022). Ta’limda innovatsiyalar. Toshkent: O‘zbekiston Milliy Universiteti Nashriyoti.