ABSTRAKT TUSHUNCHALARNI O‘ZLASHTIRISHDA VIZUALIZATSIYA VA INTERAKTIV SIMULYATSIYALARNING DIDAKTIK IMKONIYATLARI
Main Article Content
Abstract:
Mazkur maqolada zamonaviy ta’lim jarayonida murakkab matematik va fizik tushunchalarni o‘quvchilarga samarali yetkazish muammosi hamda uni hal etishda vizualizatsiya va interaktiv tizimlarning o‘rni yoritiladi. Vizualizatsiya vositalari orqali jarayonlarni grafik, animatsion va modellashtirilgan ko‘rinishda namoyish etish materialni intuitiv tushunishga, kognitiv faoliyatni faollashtirishga hamda abstrakt tushunchalarni real jarayonlar bilan bog‘lashga yordam berishi asoslanadi..
Article Details
How to Cite:
References:
Qosimov B., Musurmonova O., Saidova N. Matematika o‘qitish metodikasi. Toshkent: O‘zbekiston Milliy Ensiklopediyasi, 2018.
Jo‘rayev U. Matematika darslarida innovatsion texnologiyalar. Toshkent: Fan va texnologiya, 2020.
Rashidov I. Matematika o‘qitish jarayonida axborot texnologiyalaridan foydalanish. Samarqand: Zarafshon, 2019.
To‘raqulov A. Matematika ta’limida vizual vositalarning samaradorligi. Toshkent: Yangi asr avlodi, 2021.
Rahmonov, A. (2022). Ta’limda innovatsiyalar. Toshkent: O‘zbekiston Milliy Universiteti Nashriyoti.
