BOSHLANG‘ICH SINF O‘QUVCHILARNING TASAVVUR QILISH, YANGICHA YECHIMLARNI TOPISH VA IJODIY ISHLASH KO‘NIKMALARINI OSHIRISH

Main Article Content

Аннотация:

Ushbu  maqolada boshlang‘ich sinf o‘quvchilarining tasavvur qilish, yangicha yechimlarni topish va ijodiy ishlash ko‘nikmalarini rivojlantirish usullari ko‘rib chiqiladi. Bu ko‘nikmalar bolalarda o‘ziga xos fikrlashni shakllantirib, ularning ijodiy va mustaqil fikrlash salohiyatini kengaytiradi. Tasavvur qilishni rivojlantirish uchun hikoyalar yaratish, chizmachilik va yarim tugallangan vazifalarni davom ettirish kabi usullar tavsiya etiladi. Yangicha yechimlarni topish o‘quvchilarning analitik va ijodiy fikrlashini kengaytiradi, bunda "Aqliy hujum" va "Nima bo‘lsa, agar..." kabi metodlar samarador hisoblanadi. Ijodiy ishlash esa o‘quvchilarning o‘z g‘oyalarini erkin ifoda etishiga yordam beruvchi faoliyatlar, masalan, san’at va qo‘l mehnati darslari orqali amalga oshiriladi. Ushbu usullar o‘quvchilarning umumiy ijodiy qobiliyatlarini rivojlantirib, kelajakda ularga o‘z salohiyatlarini kengroq ochishga imkon beradi.

Article Details

Как цитировать:

Ortiqova, N. . (2024). BOSHLANG‘ICH SINF O‘QUVCHILARNING TASAVVUR QILISH, YANGICHA YECHIMLARNI TOPISH VA IJODIY ISHLASH KO‘NIKMALARINI OSHIRISH. Центральноазиатский журнал академических исследований, 2(11), 208–211. извлечено от https://in-academy.uz/index.php/cajar/article/view/39778

Библиографические ссылки:

I.S. Khotamov, M.K. Olimov. Kreativ fikrlash, uslubiy qo‘lanma. -Toshkent: Innovatsion rivojlanish nashriyot matbaa uyi , 2021

Pedagogik kompetentlilik va kreativlik asoslari" moduli bo'yicha o'quv-uslubiy qo'llanma. :- Toshkent 2015

Aliyev A. O'quvchilarning ijodkorlik qobiliyati. -Toshkent: O ' qituvchi,

1991.40bet.

veb-sayt:www.ilmiybaza.uz