BOSHQARUV USULLARINING KICHIK MAKTAB YOSHIDAGI BOLALAR PSIXOEMOTSIONAL HOLATIGA TA'SIRI

Main Article Content

Аннотация:

Ushbu maqolada kichik maktab yoshidagi bolalarning psixoemotsional rivojlanishiga pedagogik boshqaruv usullarining ta'siri o'rganilgan. Zamonaviy ta'lim tizimida demokratik, avtoritar va liberal boshqaruv uslublari bolalarning emotsional barqarorligi, o'zini-o'zi boshqarish qobiliyati va ijtimoiy moslashuviga qanday ta'sir ko'rsatishi tahlil qilingan.

Article Details

Как цитировать:

Tulegenova , D. . (2025). BOSHQARUV USULLARINING KICHIK MAKTAB YOSHIDAGI BOLALAR PSIXOEMOTSIONAL HOLATIGA TA’SIRI. Центральноазиатский журнал академических исследований, 3(12 Part 2), 74–76. извлечено от https://in-academy.uz/index.php/cajar/article/view/69313

Библиографические ссылки:

Alimova N.Sh. Kichik maktab yoshidagi o'quvchilarning psixologik xususiyatlari va ularning ta'limdagi ahamiyati // Pedagogika va psixologiya muammolari. – Toshkent, 2021. – №2. – B. 45-52.

Смирнова Е.О., Холмогорова В.М. Стили педагогического общения и их влияние на эмоциональное благополучие младших школьников // Вопросы психологии. – 2022. – №4. – С. 38-49.

Anderson K.J., Minke K.M. Teacher Classroom Management Styles and Student Achievement in Elementary Schools // Educational Psychology Review. – 2023. – Vol. 35. – №1. – P. 125-147.

Реан А.А., Коломинский Я.Л. Социально-педагогическая психология и психология управления образовательным процессом. – Санкт-Петербург: Питер, 2021. – 352 с.

Волкова Е.Н., Гришина А.В. Влияние авторитарного стиля педагогического руководства на эмоциональное состояние младших школьников // Психологическая наука и образование. – 2022. – Т. 27. – №3. – С. 67-78.

Chen X., Liu M., Li D. Parental and Teacher Control and Support in Early Adolescents: Relations with Peer Trust and School Engagement across Cultures // Journal of Educational Psychology. – 2024. – Vol. 116. – №2. – P. 234-251.

Юсупова Г.Р., Рахимова З.М. Демократический стиль управления классом как фактор психологического благополучия учащихся начальной школы в Узбекистане // Научное обозрение: теория и практика. – 2023. – №5. – С. 89-97.

Zhang Y., Parent J. Democratic, Authoritarian, and Permissive Teaching Styles: Impact on Children's Emotional and Social Development // International Journal of Educational Research. – 2023. – Vol. 119. – Article 102156.