KONTEKSTLI TA’LIMDAN FOYDALANGAN HOLDA TALABALAR KASBIY KO’NIKMALARNI SHAKLLANTIRISH
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Abstrak:
Dars jarayonida o’quvchilarning dars mavzusini yaxshi tushunishiga va o’rganilayotgan obyekt jarayon yoki voqea xodisa haqida tasavvurning shakllanishiga shu bilan birga dars sifatining oshishiga yordam beruvchi zamonaviy pedagogik texnologiyalardan konteksli ta’lim asosidagi kasbiy ixtisoslashgan kompitensiyalarini shakllantirishda samarali texnologiyalardan biri hisoblanadi.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
##submission.howToCite##:
##submission.citations##:
Abdullayeva B.S., Sadikova A.V., Muxitdinova M.N., Toshpo‘latova M.I. Matematika. TDPU. (Boshlang‘ich ta’lim va sport-tarbiyaviy ish bakalavriyat ta’lim yo‘nalishi talabalari uchun darslik) Toshkent, 2014. 390 bet.
Абдуқодиров А.А., Астанова Ф.А., Абдуқодирова Ф.А. “Case-study” услуби: назария, амалиёт ва тажриба. – Т.: “Tafakkur qanoti”, 2012. – 134 б.
Вербицкий А.А. Контекст как смыслообразующая психологическая категория Ежегодник Российского психологического общества. Материалы III Всероссий-ского съезда психологов 25−28 июня 2003 г. Том II.-В-Г, СПбУ, 2003.- С. 98−101.
Вербицкий А.А., Дубовицкая Т.Д. Контексты содержания образования: М.: РИЦ МГОПУ им. М.А.Шолохова. 2003.- 80.