ЯҚИН ЎТГАН ЗАМОННИ ЎРГАТИШДА ИНТЕРФАОЛ УСУЛЛАРДАН ФОЙДАЛАНИШ

Main Article Content

Аннотация:

Мақолада немис тилидаги яқин ўтган замонни ўргатишнинг интерфаол усуллари келтириб ўтилган. Немис тили дарсларида грамматик қоиданинг баёнига эмас, уларни амалий жиҳатдан мустаҳкамлашга хизмат қилувчи топшириқ намуналари таҳлил этилган.

Article Details

Как цитировать:

Ғуломовна, Б. Г. . (2022). ЯҚИН ЎТГАН ЗАМОННИ ЎРГАТИШДА ИНТЕРФАОЛ УСУЛЛАРДАН ФОЙДАЛАНИШ. Евразийский журнал академических исследований, 2(2), 258–263. извлечено от https://in-academy.uz/index.php/ejar/article/view/1099

Библиографические ссылки:

EHNERT, Rolf ... [et al.]. Wie werde ich Fremdsprachenlehrerin für die Fremdsprache Deutsch? : Einführung in das Hochschulfach Deutsch als Fremdsprache II. München: Gesamthochschule Kassel, 1997.

FUNK, Hermann a Michael KOENIG. Grammatik lehren und lernen. 10. Dr. Berlin ; München [u.a.]: Langenscheidt, 2007.

Gerngross G, Puchta H. Wilfried. N- Grammatik kreativ. – Berlin: Langenscheidt, 1999.

GLÜCK, Helmut. Metzler Lexikon Sprache. Weimar: Metzler, 1993.

Мукаррамовна Қ. М. и др. НЕМИС ТИЛИДАГИ ОТЛАРНИНГ РОДИНИ ЁДДА САҚЛАШ УСУЛЛАРИ //Science and Education. – 2020. – Т. 1. – №. 2.

Xasanova O. Pedagogical Importance of Mnemotechnics in Increasing The Vocabulary Of Uzbek Language Learners in German Langauge //Science and Education. – 2021. – Т. 1. – С. 1-6.

Xasanova O. USING MNEMOTECHNICS IN TEACHING GERMAN ARTICLES FOR UZBEK STUDENTS //European Journal of Research and Reflection in Educational Sciences Vol. – 2019. – Т. 7. – №. 12.

Хасанова О. К. К. ВИДЫ МНЕМОНИКИ В ОБУЧЕНИИ НЕМЕЦКОМУ ЯЗЫКУ //Вопросы науки и образования. – 2020. – №. 40 (124).